Kristine Bodding Gjendemsjø

Nevrolog

Nevrologi

Autorisasjon (1991)

Sandvika Nevrosenter AS Telefonnummer67 52 20 8067 52 20 ...
Sandviksveien 178 1337 Sandvika
Kristine Bodding Gjendemsjø er nevrolog i Bærum

Siste vurderinger av Kristine Bodding Gjendemsjø

Meget dyktig Nevrolog

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Etter flere år med forskellige nevrologer som ikke finner ut hva som feilte meg, brukte Dr. Kristine Gjendemsjø under 1 time på å finne det ut! Videresendte meg med en gang til et offentlig sykehus for og ta en dat.scan.( Rikshospitalet ) noe som ikke ble gjort der jeg bor. Vet ikke hvor mange vanlige MR jeg har tatt,men ingen videresendte meg. Derfor tok jeg kontakt selv med Sandvika,å Kristine G.
Skriver gode journaler,
Tar deg på alvor,
Lytter.
En Lege jeg virkelig kan annbefale!

Ingen over, ingen ved siden av!

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Dr. Gjendemsjø er den beste legen jeg noensinne har vært hos! Ingen over, og ingen ved siden av.
Endte opp hos Sandvika Nevrosenter etter utallige forsøk på å utrede en langvarig, men plutselig sykdom som jeg hadde gått med over et år nå.

Etter utallige møter med spesialister innenfor alle mulige kliniske spesialiseringer (nevrologer, hjertespesialister, indremedisinere osv...) så hadde jeg nesten gitt opp. Den ene etter den andre følte jeg allerede hadde bestemt seg før jeg gikk inn i rommet, og de fulgte aldri opp, og fikk aldri inntrykket at noen faktisk ville løse problemet mitt med mindre deres forutinntatte diagnoser ikke stemte (ble en del av mølja på en måte). De manglet et totaltbilde alltid. Et møte med Dr. Gjendemsjø forandret alt.

Hun tar deg ekstremt seriøst, og selv om en selv er dårlig til å beskrive symptomer og glemmer å nevne masse, så graver hun og graver til hun får tak i det.
Hun går ut av sin vei for å rydde opp i andre leger sine "ugrundigheter" og mangel på totalbilde av sykdommen, mildt sagt. Hun er ekstremt saklig, effektiv, og får inntrykk av at hun er en nevrolog i verdensklasse.

Jeg er fortsatt under behandling hos henne i skrivende stund da sykdomsbildet mitt mildt sagt er komplisert, og selv om det til slutt skulle ende med at vi ikke finner ut av hva det er så er det 100% verdt pengene, og mer til! Den psykiske boosten jeg fikk av at noen tok meg så seriøst, og den tryggheten man får av en så grundig utredning er vanskelig å beskrive. Men da vet jeg uansett med sikkerhet at det ikke er mer å gjøre. Jeg følte meg bedre bare ved å ha konsultasjoner hos henne. Det tror jeg ikke mange andre kan skryte på seg å få til.

Nå har jeg ikke vært hos noen andre enn henne på Sandvika Nevro, men jeg tror Sandvika Nevrosenter generelt er en samling av spesialister som faktisk genuint ønsker å hjelpe, og som tar yrket sitt VELDIG seriøst.

Takk Dr. Gjendemsjø!

Faglig svært dyktig og behagelig vesen.

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Svært dyktig faglig sett. Kjapp og handlekraftig- uten at det går på bekostning av grundighet. Empatisk, lyttende og skriver gode journaler. Har anbefalt henne til flere som også har vært hos henne. Alle er like fornøyd! Vil bruke henne igjen til meg selv og mine nærmeste hvis vi trenger nevrolog. Hun utmerker seg positivt blant leger og gis de beste skussmål.

Dyktig og flink nevrolog.

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Kristine Gjendemsjø er den beste nevrologen jeg har vært hos. Tar pasienten seriøst og er veldig grundige. Primær legen min er imponert over å grundig hun er. Hyggelig dame. Kan anbefale henne på det varmeste!😊

Flink nevrolog.

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Hun tar deg på alvor og sender deg på undersøkelser. Hun gir ikke opp selv om en behandling ikke virker. Grundig og positiv.