Lars Bakke

Bærum Øyeklinikk, Colosseum øyelegesenter

Øyesykdommer

1989

Bærum Øyeklinikk Telefonnummer815 00 880815 00 8 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandvika Storsenter Helsetorget 4 etg, Sandviksveien 176 1337 Sandvika
Colosseum øyelegesenter Telefonnummer23 20 11 8023 20 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsvn. 10 A 0369 Oslo
Lars Bakke er øyelege i Bærum og Oslo

Siste vurderinger av Lars Bakke

Fantastisk

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg følte meg så velkommen og godt ivaretatt, og de ga meg følelsen avTrygghet. Legen hørte på meg og jeg er kjempe takknemlig.

Excellent eye doctor and office

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

I couldn't have asked for more from a doctor or an office! Dr. Bakke is professional, knowledgeable, and very thorough in his practice. He explains what he's doing and finding in a calm, kind manner. I found him to be an excellent listener and very reassuring.

I have high praise for the office as well. Yes, there are limited phone hours and long phone queues (so be sure to send your referral ("henvisning") by email), but once you're there, you're treated very well. They run on time (or even early, if you're ready), and the assistants are professional, thorough, knowledgeable and kind as well.

I'll definitely return.

Raskt, trygt og profesjonelt.

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Kan anbefales både til øyelokkoperasjon ( Gedde - Dahl) og akutte øyeproblemer ( Lars Bakke)
Rolig, grundig, trygt og sikkert med litt humor innimellom i et arbeid som krever nøyaktighet og varsomhet.
God kundebehandling fra man kommer inn døren og henvender seg i skranken til man sjekker ut og betaler i automaten. Det er i alle fall mine erfaringer etter mine 3 besøk.

Suveren.

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Jeg drar fra Sarpsborg til Oslo, for å ta glaukom kontrollene mine hos dr. Bakke. Trenger vel ikke å si mer.

Den beste øyelegen

Klinikk: Colosseum øyelegesenter Skrevet

Lars Bakke jobbet tidligere ved øyeavdelingen på Ullevål sykehus, og jeg passet på å finne ut hvor han startet opp når han sluttet der. Han er oppmerksom, faglig dyktig, flink til å lytte og jeg føler meg alltid trygg selv om jeg har flere sjeldne øyediagnoser. Sender alle jeg kjenner som trenger øyelege dit.