Marina Manske

Nevrolog

Nevrologi

Autorisasjon (1999)

Sandvika Nevrosenter AS Telefonnummer67 52 20 8067 52 20 ...
Sandviksveien 178 1337 Sandvika
Marina Manske er nevrolog i Bærum

Siste vurderinger av Marina Manske

Sympatisk og flink

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Har vært hos Marina fra og til i noen år nå, og hver gang jeg snakker med henne møter jeg en sympatisk og flink lege som virkelig hører på pasienten og gjøre sitt ytterste for å hjelpe. En fantastisk lege.

Veldig dyktig

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Marina er utrolig flink og medmenneskelig. Hun forklarer og beskriver slik at man skjønner rasjonale for eksempelvis behandling. Jeg har vært hos henne gjennom helseforsikring gjennom jobb på grunn av migrene og kan absolutt anbefale henne. Jeg har aldri blitt kastet ut derfra. Hun tar seg god tid, og det er sjeldent store forsinkelser.

Kompetent og tillittvekkende

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Første time hos Marina var en eksepsjonelt god opplevelse. Hun lyttet godt, hadde god tid og var vennlig og kunnskapsrik. Senere samme dag mottok jeg epikrisen som var veldig nøyaktig og detaljert i forhold til hva jeg hadde fortalt. I tillegg virker det som om behandlingen hun foreslo var svært effektiv.

Hyggelig , trygg , rolig , sympatisk

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Et meget hyggelig møte med en som virkelig lyttet og noterte . Sympatisk og profesjonell . Tok seg god tid til å både lytte og forklare . Følte meg meget godt ivaretatt . Takk

Trygg og imøtekommende

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Jeg følte meg svært godt ivaretatt. Hun tok mine smerter på alvor, og henviste meg til videre undersøkelse på nevrologisk avdeling Ullevål. Der jeg dagen etter fikk komme til.