Marthe Felloni

Marthe Felloni er plastikkirurg i Moss

Siste vurderinger av Marthe Felloni

Førsteklasses behandlingssted

Klinikk: Østfold Plastikkirurgi AS Skrevet

Ble vel tatt i mot av Marthe Felloni .Ble tatt på alvor .Grundig og nøye gjennomgang i forkant. Tett oppfølging etter inngrepet . Utførte full bukplastikk med fettsuging. De er profesjonelle , noe som merkes godt hos hele teamet . ( Inkludert operasjonssykepleier og amnestisykepleier.)
Du føler deg godt ivaretatt og trygg. Responderer fort på tlf og e post .
Kan trygt anbefales :-)

Dyktig

Klinikk: Østfold Plastikkirurgi AS Skrevet

Jeg har hatt to operasjoner her og begge gangene har jeg vært meget fornøyd. Dr. Felloni er lett å snakke med, forklarer godt og gjør at jeg som pasient føler meg trygg. Jeg er godt fornøyd med operasjonene og jeg føler at jeg fikk god oppfølging både før og etter inngrepene.

Trygg og dyktig

Klinikk: Østfold Plastikkirurgi AS Skrevet

Marthe Felloni er en dyktig Kirug. Hun forklarer før og etter operasjon. På operasjonsdagen følte jeg meg så godt ivaretatt av både henne og teamet. Ble forklart hele veien hva som skjer. Da jeg våknet opp etter operasjonen var de rundt meg med smil og omsorg. Marthe Felloni holder kontakt på tlf hvis det skulle være noe. Hun svarer raskt. Og hun følger godt opp etter operasjon. Hun ønsker kun at man skal være fornøyd etterpå. Skulle det være noe som må korrigeres ordner hun uten noe spørsmål og uten ekstra kostnader.

Profesjonelt og ivaretagende

Klinikk: Østfold Plastikkirurgi AS Skrevet

Svært god service og tilgjengelighet før OG etter operasjonen. Følte meg godt ivaretatt i hele prosessen. Jeg er svært fornøyd med armplastikken som ble utført svarte til mine forventninger og hva jeg ble forespeilet i forkant av op. Kort oppsummert. Dyktig, ivaretagende og svært tilgjengelig både på mail og tlf.

trygg og pålitelig

Klinikk: Østfold Plastikkirurgi AS Skrevet

Veldig fornøyd med opplevelsen min hos Marthe. Hun oppleves som veldig interessert og ivrig både før og etter min operasjon. Hun gir god informasjon om både risikoer og resultat. Svarer hurtig på alt av meldinger og mail. Alt i alt veldig fornøyd med både kommunikasjon og resultat.