Mette Haga

Akademiklinikken Oslo AS

Plastikkirurgi

1998

Akademiklinikken Oslo AS Telefonnummer22 58 17 1022 58 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsveien 70 0855 Oslo
Mette Haga er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Mette Haga

Lyttende og hyggelig

Klinikk: Akademiklinikken Oslo AS Skrevet

Kom inn til konsultasjon møtt med et smil og en betryggende følelse. Hun lyttet til meg, svarte på alle mine spørsmål og ga meg mye informasjon. På operasjonsdagen kom hun innom meg og hørte hvordan det gikk. Jeg har alt i alt følt meg godt ivaretatt av Mette, og vil anbefale henne på det sterkeste!

Super flink!

Klinikk: Akademiklinikken Oslo AS Skrevet

Har tatt brystløft og reduksjon hos Mette! Hun er kjempe flink! Veldig fornøyd! Anbefales på det sterkeste!

Svært dyktig

Klinikk: Akademiklinikken Oslo AS Skrevet

Jeg har varme anbefalinger for Mette Haga.Hun gjode en fettreduksjon av hofter,flanker og mage.Resultatet er over forventning.Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Meget dyktig plastisk kirurg

Klinikk: Akademiklinikken Oslo AS Skrevet

Mette Haga er en flott person som virkelig kan det hun gjør. Hun er engasjert, seriøs og virkelig en perfeksjonist. Jeg var gjennom en brystreduksjon denne høsten og hun gjorde en meget god jobb. Jeg er veldig godt fornøyd med resultatet og tror ikke det kunne blitt bedre.

Helt fantastisk

Klinikk: Akademiklinikken Oslo AS Skrevet

Mette Haga er både profesjonell og imøtekommende. Hun lyttet til meg, forklarte alt og hadde god oppfølging. Jeg foretok en brystreduksjon, og man kan på mange måter si at hun gjorde livet mitt bedre. Jeg har nesten ikke arr, og resultatet er fantastisk. Anbefales varmt.