Mette Haga

Mette Haga er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Mette Haga

Jeg var ikke fornøyd!

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Skulle være på klinikken kl.07.00 Kom inn til operasjonen etter mange timer uten å ha fått en eneste informasjon om at jeg måtte vente, evt. hvor lenge! Måtte rett ut av klinikken nesten med engang jeg våknet, så min erfaring er ikke av det positive dessverre! Syntes også Mette virket kald! Reduserte brystene og er ikke helt fornøyd med plassering av nipplene. Når man først tar en slik operasjon så burde kirurgene være mye mer nøye! Men nå er Norge ikke det beste landet når det gjelder kvalitet på det ene eller det andre!

Ei dame som ser mennesket bak!

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Jeg tok brystløft med implantater denne høsten og er superfornøyd. Mette møtte meg på konsultasjonsdagen og ga meg en umiddelbar god følelse. Resultatet er helt fantastisk og klinikken har gitt meg god oppfølging i etterkant. Jeg anbefaler Mette på sterkeste!

Dyktig!

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Jeg har fått utført revisjons kirurgi hos Mette Haga. Resultatet ble over all forventning. Hun er utrolig dyktig! jeg er så glad at jeg valgte henne. Anbefales.

Tillitsvekkende og trygg

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Jeg har fått utført brystreduksjon og bukplastikk av Dr. Mette Haga. Jeg har i hele denne prosessen fra valg av klinikk og til ferdig operert opplevd å bli sett, lyttet til og ett engasjement som skapte trygghet fra første møte. Mette Haga har enorm kunnskap om sitt fag, og ett engasjement som smitter. Og jeg er strålende fornøyd med resultatet.

Pålitelig og profesjonell

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Hyggelig og meget sympatisk, en profesjonell og dyktig kirurg med lang erfaring, blid og pålitelig, man føler seg godt ivaretatt.