Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga

Mette Haga

Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga
Plastikkirurg

Om

Dr. Mette Haga er spesialist i plastisk kirurgi, med hovedvekt på bryst-, mage og figurformende inngrep.

Med mer enn 20 års erfaring er Mette en av Norges mest erfarne kvinnelige plastikkirurger. Hun er også en av Norges fremste spesialister innen estetisk brystkirurgi og kirurgi omkring øynene. Mette er også kjent for kort operasjonstid og pene resultater.

Mette Haga er aktiv deltager på nasjonale og internasjonale kongresser, og er medforfatter av flere vitenskapelige artikler innen plastikkirurgi og infeksjonsmedisin.

Hun har tidligere bl.a jobbet som spesialist i plastisk- og rekonstruktiv kirurgi fra Ullevål Universitetssykehus og Rikshospitalet i 2006 og har utført et bredt spekter av plastikkirurgiske operasjoner.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Mette Haga er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Mette Haga

Hos Mette er du i gode hender

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Da jeg skulle ta en brystforstørrelse for omtrent ett år siden ønsket jeg å finne den beste kvinnelige kirurgen. Jeg googlet derfor mye på forhånd og bestemte meg for å dra til Mette på konsultasjon. Det angrer jeg ikke på! Hun lytter, er omsorgsfull og ikke minst er hun ærlig om sin mening. Det var noe jeg satte stor pris på.

Etter fødsel hadde jeg gått ned fra 75A til 75AA. Det var helt tomt med andre ord. Etter en prat med Mette endte jeg opp med å velge dråpeformede implantater med 215 cc, da jeg ikke ønsket å gå noe særlig opp i størrelse. Nå fyller jeg 75A/75B (avhengig av merke) og kunne ikke vært mer fornøyd! De føles naturlige og er behagelige.

Jeg må også skryte av teamet rundt Mette. Jeg ble tatt godt imot og ivaretatt under hele prosessen. Det var aldri noe problem å ringe inn for ulike spørsmål, og rett etter operasjonen våknet jeg i en behagelig seng med varmedyne, fikk et brett med mat og drikke, og kunne snakke hyggelige mennesker som visste akkurat hva de skulle si. Takk for den gode servicen.

Utmerket behandling hos plastikkirurg Mette Haga og hennes team på Akademiklinikken

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg vil gjerne dele min fantastiske opplevelse jeg har hatt gjennom to operasjoner med plastikkirurg Mette Haga og hennes fantastiske team på Akademi klinikken.
Fra første møte til etterbehandling var opplevelsene intet mindre enn enestående. Mette Haga viste en imponerende faglig kompetanse, samtidig som hun skapte en atmosfære av trygghet og tillit gjennom hele prosessen. Personalet var utrolig imøtekommende og omsorgsfulle. De var alltid tilgjengelige for å svare på spørsmål og gi støtte både før og etter operasjonen. Jeg følte meg svært godt ivaretatt og forstått under hele forløpet. Jeg kan ikke takke Mette Haga og hennes herlige team nok for deres utrolige innsats og det fantastiske resultatet jeg har oppnådd. Anbefales!!

Fantastisk!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

I mange år har jeg vurdert å gjøre noe med området rundt mine øyne. Jeg har slitt med tunge øyne, øyebryn, poser og løs hud. Kronisk migrene har gjort meg uopplagt og anstrengt i øynene. Etter anbefaling fra en venn bestilte jeg en time hos Dr. Mette Haga på Akademikliniken.

Dr. Mette Haga imponerte meg med sin unike dyktighet og kompetanse. Hun var oppriktig opptatt av å hjelpe og finne riktig behandling. Etter en grundig vurdering av min situasjon, anbefalte hun panne/øyebryn løft og nedre øyelokk kirurgi. Jeg var skeptisk til å begynne med, men jeg stolte på hennes ekspertise. Nå, med et fantastisk resultat, er jeg overlykkelig over at jeg valgte henne og Akademikliniken. Ikke bare har jeg lettere øye parti og strammere hud, jeg ser bedre og mindre anstrengt, og min migrene har blitt mye bedre. Resultatet ser helt naturlig ut.

Tusen takk!

Veldig dyktig kirurg

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg tok brystreduksjon for noen måneder siden. Mitt liv er mye bedre etter operasjonen, jeg har ikke lengre vondt i naken og skuldrene og jeg trives veldig med mitt nye utseende. Tusen takk Mette fordi du har gjort en stor innsats i mitt liv ❤️

Fantastisk erfaring, tillit og kunnskap

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg har nettopp for utført brystforstørring til Mette Haga.

Jeg har kjønnsinkongruens og får behandling for dette i norsk helsevesen. Der tar ting dessverre for lang tid og flere med slik dysfori jeg opplever, går ofte til private aktører mye pga lange ventetider. Jeg kontaktet Akademikliniken og ved en tilfeldighet fikk jeg tildelt time til Dr Mette. Det ble en konsultasjon hvor det ble etablert en fantastisk trygghet og tillit. Mette Haga var veldig opptatt av om jeg var sikker, og spurte mye rundt min situasjon. Jeg har aldri vært så sikker på noe i hele mitt liv, og Mette ble innforstått med dette. Mette var veldig opptatt av at det skulle se naturlig ut og passe min kropp. Både jeg og Mette var helt enige på alle punkter. Jeg ble målt og tatt bilder av, ble skannet og fikk tilslutt et 3d bilde av hvordan det kunne bli. Vi var veldig enige om anatomiske proteser ville bli veldig bra.

På operasjonsdagen ble jeg møtt av et fantastisk team av sykepleiere av alle sorter. Mette tegnet opp og målte før operasjonen.

Og etter operasjonen er jeg så fornøyd. Dog er det enda hovent men gud bedre. Jeg har ikke ord. Jeg er så lykkelig. Dysforien min er blitt så mye mindre og selvtilliten har økt betraktelig. Jeg kan ikke få takket Mette nok. Jeg kan bare si positive ting om hele forløpet.

Dr Mette Haga er en kirurg som er ytterst profesjonell. Hun bryr seg om pasientene og sluttresultatet på pasienten. Hun innehar god kompetanse og er utrolig nøye. Aldri før har jeg følt meg så trygg på et godt resultat. Mette gir deg et smil og er utrolig hyggelig og respektfull

Jeg gir Mette karakteren +10/10.
Jeg gir Akademikliniken 10/10

Jeg anbefaler Mette Haga av hele mitt hjerte både til transpersoner og cispersoner.

Takk Mette

Du gjorde mitt liv så mye bedre. Evig takknemlig