Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga

Mette Haga

Profilbilde av plastikkirurg Mette Haga
Plastikkirurg

Om

Dr. Mette Haga er spesialist i plastisk kirurgi, med hovedvekt på bryst-, mage og figurformende inngrep.

Med mer enn 20 års erfaring er Mette en av Norges mest erfarne kvinnelige plastikkirurger. Hun er også en av Norges fremste spesialister innen estetisk brystkirurgi og kirurgi omkring øynene. Mette er også kjent for kort operasjonstid og pene resultater.

Mette Haga er aktiv deltager på nasjonale og internasjonale kongresser, og er medforfatter av flere vitenskapelige artikler innen plastikkirurgi og infeksjonsmedisin.

Hun har tidligere bl.a jobbet som spesialist i plastisk- og rekonstruktiv kirurgi fra Ullevål Universitetssykehus og Rikshospitalet i 2006 og har utført et bredt spekter av plastikkirurgiske operasjoner.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Mette Haga er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Mette Haga

Profesjonell, varm, meget dyktig

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Fjernet brystprotese og brystløft. Fantastisk møte med en utrolig dyktig kirurg . Hun leverer resultater som er mer enn man kan håpe å få. Hele klinikken er gjennomgående varm og med en unik service. Terningkast 6!

I super trygge hender🙏🏻

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Fra første minutt med Mette Haga, var ubeskrivelig hyggelig og imøtekommende. De anbefalingene hun kom med som ga de beste resultater av nye pupper( ut med de gamle) sååå fornøyd🙏🏻 å teamet som jobber med Mette, er like imøtekommende og herlige😍tusen takk, flotte dere🫶🏼

Fantastisk dyktig kirurg 👏👏👏

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg følte meg sett, hørt og veldig ivaretatt fra første møte med Dr.Mette Haga på Akademikliniken. Hun forsto mine ønsker og forklarte meg hva som var mulig utifra mitt utgangspunkt. Hun utstrålte trygghet og oppriktighet. Operasjonen jeg gjennomførte var fettsuging og øyelokk samt laser.Hele opplevelsen ble veldig fin selvom jeg gruet meg veldig før operasjonen. Alle på Akademikliniken var veldig hyggelige og jeg følte meg godt i varetatt fra jeg kom på klinikken til jeg reiste hjem et par timer etter operasjonen. Kontroll og god oppfølging i etterkant har vært supert og resultatet er helt perfekt👌
Anbefaler Dr.Mette Haga og hennes team på det varmeste❤️

Særdeles god kirurg!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Svært kunnskapsrik og reflektert.
Varmt og godt menneske som er nøye i sitt arbeid. Meget god oppfølging også etter operasjonen.
Jeg er superfornøyd med Dr.Haga og vil anbefale henne til alle.

Den dyktigste av dem alle!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg hadde lenge tenkt på et brystløft, og hadde vært på mange av Oslo sine mest kjente klinikker på konsultasjon. Ved de andre klinikkene følte jeg aldri den tryggheten jeg trengte for å trå over den terskelen og faktisk legge meg "under kniven". I høst bestemte jeg meg likevel for å gjøre et siste forsøk fordi jeg fikk anbefalt Dr.Mette Haga ved Akademiklinikken. Denne gangen ble det helt anderledes! Jeg følte en trygget hos henne jeg ikke hadde fått hos noen annen kirurg. Mette er en imøtekommende, stødig, varm, dyktig, erfaren og svært kompetent dame som brenner for sitt fag. Hun tok seg god tid og vi snakket nøye igjennom alt som var viktig for meg. Endelig hadde jeg funnet en kirurg jeg kunne føle trygghet og tillitt til å gjøre det brystløftet jeg lenge hadde ønsket meg. Jeg følte meg svært ivarettatt hele veien og sitter igjen med et restultat som jeg bare kunne drømme om! Opplevelsen og resultatet er alt i alt bare helt perfekt!! Tusen takk til Mette og resten av det fantastiske teamet på Akademiklinikken <3