Neshat Golparian

Oslo Nevroklinikk

• Klinisk nevrofysiologi
  • Nevrologi

1994

Oslo Nevroklinikk Telefonnummer416 24 100416 24 1 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 126 0277 Oslo
Neshat Golparian er nevrolog i Oslo

Siste vurderinger av Neshat Golparian

Dyktig, effektiv og vennlig lege!

Klinikk: Oslo Nevroklinikk Skrevet

Det var mitt første besøk hos dr.Golparian, men vender gjerne tilbake. Jeg følte meg i trygge hender og fikk tillit fra første stund.
Undersøkelsen gikk greit, og hun fortalte hele tiden hva hun gjorde. Etterpå redegjorde hun klart om funnet og min diagnose, og fortalte videre hva min fastlege skal gjøre. Kan absolutt anbefales :-)

Veldig positiv opplevelse!

Klinikk: Oslo Nevroklinikk Skrevet

Undersøkelsen ble effektivt gjennomført, med god forklaring og tilbakemelding fra legen. Hun fikk meg til å føle meg avslappet og rolig, til tross for at undersøkelsen nok kan føles noe ubehagelig for enkelte. Kom inn til legen på oppsatt tid, noe som er litt uvandt for meg da jeg ofte må vente både én og to timer hos fastlegen min.

Proff og hyggelig med mye kunnskap

Klinikk: Oslo Nevroklinikk Skrevet

Dr Golparian har en stor kunnskapsbank og lang erfaring fra det offentlige, men driver nå Oslo Nevroklinikk/Nevrolab på Drammensveien der hun primært utfører undersøkelser og utredninger av pasienter som blitt henvist. Har offentlig refusjonsavtale om man kommer med henvisning, og forholdsvis kort ventetid om man sammenlikner med Ullevål, Ahus og Rikshospitalet. Dr Golparian er flink på å diagnostisere og utrede, er ryddig og nøyaktig og får pasienten til å føle seg trygg. Dr Golparian har stor respekt for andre leger, og blander seg helst ikke i selve behandlingen, eller å henvisepasienten videre, uten undersøker, utreder og gir en kjapp tilbakemelding til henvisende lege med resultater av undersøkelse og en eventuell anbefaling. Denne legen lytter, tar seg tid og er flink.