Øistein Ramleth

Allmennlegespesialist og nevrolog

• Allmennmedisin
  • Nevrologi

Autorisasjon (1991)

Sandvika Nevrosenter AS Telefonnummer67 52 20 8067 52 20 ...
Sandviksveien 178 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Øistein Ramleth

Hyggelig, behagelig og dyktig lege

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Jeg har gått til Øistein siden juli 2018 og fått god hjelp med migrenen min. Han tar seg tid til å lytte og faktisk ha en samtale, og ikke bare fokusere på det medisinske for å så rushe deg ut døra for å kunne ta i mot neste pasient. Han er også ærlig om at eksperter har delte meninger og at også leger kan være uenige i fremgangsmåter og metoder. Dette skapte enda mer tillit hos meg og jeg føler meg trygg og ivaretatt hos Øistein. Anbefales på det sterkeste.
- Migrenepasient, kvinne (41).

Kunnskapsrik og ga trygghet

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Ble henvist til Øistein Ramleth via Gjensidige forsikring og måten han har tatt i mot meg på er fantastisk. Øistein tar seg god tid, dette gjelder også telefonsamtalene vi har hatt.
Øistein har i en meget vanskelig tid/situasjon hjulpet meg på en flott måte.
Grundige undersøkellser med videre henvisnig til Rikshospitalet for en endelig svar.
Jeg vil med dette gi Øistein de aller beste anbefalinger.

En svært dyktig og empatisk nevrolog

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Jeg var pasient hos Øistein Ramleth i perioden juni 2013-oktober 2015, og jeg opplevde ham som en grundig, lyttende og ikke minst empatisk nevrolog, som også var åpen for mine egne tanker rundt mulige årsaker til helseplagene. Når han ikke fant endelige svar på egenhånd, henviste han meg til en rekke undersøkelser, og deretter til second opinion ved Rikshospitalet. Jeg fikk stor tillit til Ramleths kompetanse, både i kraft av måten han selv undersøkte og reflekterte rundt funnene han gjorde, og ikke minst i kraft av at han var åpen for at ikke han hadde alle svarene alene, men ønsket å samarbeide med kolleger for å finne ut av problemene. Ramleth har også vært svært vennlig og empatisk i en vanskelig og urovekkende helsesituasjon og har tatt initiativ til å snakke om og bearbeide emosjonelle reaksjoner på helsetap. Han har vært svært tilgjengelig og har t.o.m. tatt seg tid til mailer - selv på en søndag. Jeg ønsker herved å gi Ramleth mine beste anbefalinger!