Øivind Grytli Holden

Ukjent

Siste vurderinger av Øivind Grytli Holden

Unnskyldninger i kø.

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Etter å ha fått ny time til dagen etter oppsatt time, ble vi omsider ropt opp etter 20 min på overtid, og trodde vi skulle få komme inn og få «støvsugd»ørene, ble vi møtt med beklagelse om at «støvsugeren» ikke virket!! Slikt må man jo teste tidlig på dag når man vet at man har pasient som skal dette!Så kunne man fått beskjed i tide så man slapp den lange bilturen. Jeg har kjørt fra Arna til Straume med min datter med Downs som ble oppriktig lei seg.Det var ubehagelig og flaut for alle parter.

Tilbakelent og uinteressert i å bistå

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Oppsøker lege etter tilrådning fra audiograf.

Møter en lege som virker totalt uinteressert i å finne årak til hørselstap, forebyggende tiltak og sammenligne tidligere hørselstester for å undersøke utviklingen.

Attpåtil kostet det hele 375,- bare for å vise denne holdningen.

Kvinne 40 år med høreapparat som ikke ønsker mer tinnitus, vil fungere i arbeid og kunne høre bedt mulig fremover

holder ikke tider

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

har hatt en betent betennelse i øre i 5 uker har prøvd og få time hos han 4 ganger men hver gang har han avbestilt eller flyttet timen min.
siste gang ble det nok for min del. Da ringte han 10 minutter før eg skulle ha time og avbestilte igjen
Finner meg en annen.

Dyktig lege!

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Fjernet nylig mandlene, operasjonen gikk veldig bra og jeg fikk gode resepter av legen med smertestillende. Operasjonsåret gror som det skal og har ikke fått noen plager etter operasjonen

Godt ivaretatt!

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Jeg opererte mandlene hos Dr. Holden hos Spesialistsenteret på Straume. Jeg ble tatt godt imot og de to anestesilegene spøkte og fikk meg til å slappe godt av. Jeg fikk god informasjon av Dr. Holden i etterkant av operasjonen og følte meg veldig godt ivaretatt. Sårene har grodd fint og jeg er veldig glad for at jeg ble operert her. Topp score.