Olav-Øistein Nerheim

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1988)

Olav-Øistein Nerheim er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Olav-Øistein Nerheim

svært kompetent og rett på sak

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Jeg har nå hatt tre besøk hos dr. Nerheim. En svært effektiv lege, rett på sak og undersøker med selvsikkerhet og tegn til høy kompetanse (jeg jobber selv innen helsesektoren). Har gitt meg svært god behandling, svarer på mine spørsmål, godt humør og har tatt meg på alvor. En av de bedre legebesøkene jeg har hatt. Kjenner meg ikke igjen i andre beskrivelser av dr. Nerheim på legelisten, dette tror jeg kommer av at han ikke er psykolog og er ikke der for å synes synd på deg. det er svært tydelig at han vil gjøre jobben sin raskt og effektivt, og jeg opplever han som svært profesjonell. Min varmeste anbefaling til alle som vil ha en dyktig ØNH lege. Jeg har også snakket med andre leger som går til han selv med seg og sine når det er noe innen ØNH området.

Veldig flink og rask

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Flink og effektiv lege som har hjulpet meg med krystallsyken. Får lange køer til fort å bli borte. Flott at man kan være der tidlig på morgenen også. Bra service av teamet rundt.

Kompetent og høflig

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Det er med forundring jeg leser de andre vurderingene her. Jeg opplevde ham som svært kompetent, høflig og hyggelig. Han var effektiv, men gav seg tid til å svare ordentlig på de spørsmålene jeg hadde. Det er også en stor fordel at det er mulig å få time tidlig om morgenen, allerede fra klokken 7. Da jeg trengte antibiotika på kort varsel og resepsjonen var stengt på grunn av sykdom tok jeg kontakt via SMS og fikk kjapt svar om at resept var ordnet. Jeg nøler ikke med å anbefale ham.

He doesn't listen to his passient

Klinikk: Bekkestua Private Spesialistlegesenter Skrevet

I have met him for my chronical ear infection for almost 5 years.Most of the time he says it's ok , you have no problem,sends me home with fever and infection. I started to think Its my mentality that I always think I am sick. Till This last time I had to visit my fastlege just a day after meeting him because of extreme coughing ,fever and weakness. After a blood test she found out I have had high infection in my body and needed to take strong medicine.

Instead of this He could have sent me to an other doctor during these years if he couldn't help me.

Even though I appreciate that he is always available for urgent visits but
Unfortunatly No sympathy and care:/

Utrivelig legebesøk

Klinikk: KOSMOP Olav-Øistein Nerheim Skrevet

Dette legesenteret vil styrke seg på å ta inn færre pasienter. Da vil den stressete legen føle at han har bedre tid til hver pasient. Han kan oppdage at bak nesen og øret han undersøker skjuler det seg et helt menneske. Dette vil nok gjøre hverdagen mer interessant for legen, gi ham større glede i arbeidet og kanskje føre til et behov for å engasjere seg og kommunisere med pasienten. Det vil utvilsomt gjøre ham til en bedre lege.