Oscar Ohene Asante

Oscar Ohene Asante er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Oscar Ohene Asante

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Veldig godt å komme til en lege som så barnet og som gjorde legetimen morsom for min datter på 5 år som er redd for ting som gjør vondt. Veldig kunnskapsrik, trygg og fikk raskt svar på det som var galt/problemet.
Veldig fornøyd med legetimen.

Utrolig flink

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Veldig flink og enkel å ha med å gjøre. Følte at han virkelig tok seg tid til å evaluere deg som pasient og tok seg tid til å svare på dine spørsmål. Jeg hadde vært hos andre leger før jeg kom til han, men jeg skulle bare reist til han med en gang. Anbefales på det sterkeste.

Imøtekommende og klarleggende

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Meget hyggelig lege som hadde tid til å høre på pasientenes spørsmål. Beklaget ventetid. Klarleggende om problemer med søvna-apne og godt forslag til behandling.

Sjeldent grundig lege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg er en pasient som har erfaring med leger pga en del sykdom. Opplever ofte at leger slokker brannen du kommer for, og det er det. Oscar Asante er det stikk motsatte. Han får deg til å føle deg velkommen med et godt smil. Dedikert og genuint interessert i å lytte til pasienten og stiller nødvendige spørsmål for å gjøre seg kjent med deg og din historikk. Han er interessert i å finne ut hva som er den grunnleggende årsaken dine plager og tar seg god tid. Opplever at han iverksetter alle de tiltak som er mulig for å finne ut av det. Her blir du godt ivaretatt av en meget sympatisk lege som anbefales på det varmeste.

Dyktig!

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

En svært dyktig og god lege. Effektiv og empatisk - og svært flink i faget. Godt humør og tar seg god tid. Forklarer ting på en måte som er forståelig for hvermansen. Anbefales på det varmeste!