Paul Wiliam Hansen

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1987)

Ishavsklinikken Telefonnummer77 66 21 2177 66 21 ...
Sjøgata 31-33 9008 Tromsø
Paul Wiliam Hansen er øre-nese-hals-lege i Tromsø

Siste vurderinger av Paul Wiliam Hansen

For all del styr unna..

Klinikk: Ishavsklinikken Skrevet

Veldig arrogant, overkjørte meg totalt, kom med kvasse kommentarer og avbrøt meg når jeg prøvde å forklare sykdomsbildet mitt. Virker som han er drita lei jobben sin og ikke bryr seg om pasienten. Veldig hardhendt når han skulle undersøke. Åpnet nesen brutalt hardt og stappet kameraet inn, dro det ut i en voldsom fart og. «Alt er fint, ingenting galt med deg». Virker som han ikke orker og ta seg tid til å finne ut av problemet.

Veldig fornøyd

Klinikk: Ishavsklinikken Skrevet

Ser det er en del negative tilbakemelding, men jeg hadde veldig bra førsteinntrykk og følte meg godt i varetatt og tatt på alvor. Tok seg god tid og forklarte i ettertid på en god måte!

Paul W Hansen

Klinikk: Ishavsklinikken Skrevet

Jeg har vøre to ganger hos han for sviing av nese.Følte meg helt trygg .Forklarte hva som skulle gjøres .Hadde en lun og fin humor .Så jeg forlot kontoret med en god følelse .Bruker gjerne samme lege igjen.

Mer opptatt av å ta betalt

Klinikk: Ishavsklinikken Skrevet

Var på time hos Paul ved ishavsklinikken. Paul hørte ikke på hva jeg hadde å si, avbrøyt meg før jeg fikk fortalt ferdig om hva som plagde meg. Han kjørte et kamera ned i nesen min selvom jeg sa at jeg ville ha samboer som satt på gangen med meg. Han ga meg mer smerter enn hjelp. Etter han tråkka kamera ned i nesen, så reiv han det ut, sa at alt var fint og spurte om jeg ville betale kort eller kontant.

Liker ikke pasienter?

Klinikk: Ishavsklinikken Skrevet

Makan til arrogant og spydig lege. Han var totalt uinteressert i å la meg legge frem problemet mitt, da hørseltesten som var tatt på forhånd avdekket at meg feilet det ingenting. «Det er ingenting galt med deg. There’s no doubt about it!» Noen grundigere undersøkelse ble ikke tatt.

Han ble tydelig irritert da jeg prøvde å forklare min opplevelse av problemet. Nådde overhodet ikke frem og ble kontant avvist når jeg prøvde å beskrive plagene. Følte meg stemplet som en besserwisser da kommentaren, -siden jeg var så «flink og visste så mye»: «Du kan jo komme å styre klinikken en dag».

Diagnosen var at det er innbildning eller psykisk. Ærlig talt så kjenner jeg kroppen min best, og plagene mine er høyst reell. Han ville åpenbart bare ha meg ut der i fra. Før jeg fikk fullført det jeg ville formidle: «Skal du betale med kort?»

Denne legen har null empati eller forståelsesevne, og har store mangler i måten å kommunisere til sine pasienter på. Man føler seg totalt overkjørt og mistrodd. Helt forferdelig, styr unna!