Per Djupesland

Øre-, nese-, halssykdommer

1987

Per Djupesland er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Per Djupesland

Godt og trygt førsteinntrykk!

Klinikk: Røa Øre-Nese-Hals Skrevet

Var for første gang hos Per Djupesland i dag og er veldig fornøyd! Jeg opplevde han som hyggelig og imøtekommende - noe som er viktig for meg som ikke pleier å være så høy i hatten hos leger. Han kom med gode råd, var hensynsfull og fremstår for meg som profesjonell. Likte godt at det var plass til humor og latter også. Trygg på å komme hit igjen - anbefales!

meget dårlig behandling

Klinikk: Røa Øre-Nese-Hals Skrevet

Jeg har vært hos ham og han var interessert i å få meg vekk enn å høre på hva han kan hjelpe meg med. I tillegg har han glemt å henvise meg videre til sykehus. Så nå etter at jeg har ventet i 8 måneder på å bli innkalt til sykehuset, må jeg vente et år til.

Seriøs og hjelpsom!

Klinikk: Røa Øre-Nese-Hals Skrevet

Jeg har gått fast hos Djupesland i flere år, og føler at jeg blir tatt godt vare på. Han er hyggelig, gir hjelpsomme forslag og gjør en god jobb.
Jeg kommer til å fortsette hos ham så lenge det er mulig og nødvendig.

Veldig flink med barn!

Klinikk: Røa Øre-Nese-Hals Skrevet

Rask time, blir tatt på alvor, han får barna til å slappe av, og er god på å gi informasjon og å skape tillit!

Hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Røa Øre-Nese-Hals Skrevet

Dujpesland er veldig hyggelig og imøtekommende og erflink til å lytte. Jeg har vært hos ham ved to anledniger, og fått god hjelp begge ganger.