Petter Lorentz Larsen

Petter Lorentz Larsen er øre-nese-hals-lege i Bærum

Siste vurderinger av Petter Lorentz Larsen

Lite serviceinstilt

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Opplever litt dårlig serviceinnstilling.
Når jeg skulle bestille time for justering av høreapparatet opplevde jeg en lite hyggelig sekretær som avviste med og ba meg gå til fastlegen for henvisning. (På tross av at jeg i over 12-14 år har gått regelmessig til oppfølging)
Til alt overmål tok det 4 måneder før jeg fikk time for justering av et apparat som var mer eller mindre defekt. Når jeg nevnte dette for legen, fikk jeg beskjed om at hvis jeg ikke var fornøyde kunne jeg bruke en annen lege. Noe jeg nå gjør - tar kontakt med en annen hørsellege.
Audiografen er forøvrig kjempehyggelig og er god til å kommunisere og forklare.

Arrogant

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Ubehagelig besøk hos denne legen som behandler selv godt voksne som om de var tenåringer. Satt igjen med et usikkerhet om han ga så god konsultasjon som han kunne. Tjener gode penger på henvisninger og avtale med kommune. Kan man gå til en annen lege gjør man helt klart det.

Trygg, oppdatert faglig

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Meget fornøyd med øre nese hals lege Petter. Han bruker tid for å listene og har en dyktig «Ola» som hjelpsom ved måling av høreapparatet. Jeg besøker Petter pga min hørsels svakhet plager og er fornøyd med forklaringer han gir!

Elendig

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Ingen service overhodet. Ingen vilje og evne til å bistå eldre kvinne med et enkelt oppsett av høreapparat.

Uhøflig og arrogant

Klinikk: Bærum Øre Nese Halsklinikk Skrevet

Deler inntrykket til flere av de tidligere innleggene. Han ga flere frekke bemerkninger, blant annet på hvordan jeg trøstet ettåringen min da han gråt under undersøkelsen. Han var på den korte stunden vi var inne hos han ubehagelig i kommunikasjonen sin. Ikke en barnevennlig eller foreldrevennlig lege.