Rafael Piatkowski

Rafael Piatkowski er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Rafael Piatkowski

Flink øyelege

Klinikk: Rafal Mikolaj Piatkowski Skrevet

Jeg føler meg velkommen både av han og de hyggelige sekretærene der. En øyelege som bryr seg og vil pasientens beste. Anbefales på det sterkeste.

Uprofesjonell

Klinikk: Rafal Mikolaj Piatkowski Skrevet

I første omgang bestilte time på Storo Krogh og forventet å få grundig øyeundersøkelse av øyelege da betalte over 1200 kr men dessverre fikk ikke fulstendig undersøkelse av optiker og var henvist til øyelege Piatkowski for å kartlegge om det er noe sykdommer, jeg fikk informasjon at jeg må betale 500 kr i tillegg for dette. Jeg har ventet på time i 3 måneder og den dagen time kom var -12 grader ute, på time var 5-6 min forsinket, legen opplyste at dessverre har ikke tid til å ta undersøkelse, selv om det var ikke noe nye pasienter inne, det var satt opp bare 15 minutter på meg og vi hadde sikkert god tid for å gjennomføre undersøkelsen. Dårlig erfaring, aldri Krogh igjen, man må betale nesten 1700 kr for å få delvis øyesjekk. Ikke anbefales.

Dyktig og behagelig

Klinikk: Rafal Mikolaj Piatkowski Skrevet

Piatkowski fremstår som dyktig - og er flink til å følge opp pasienten.Godt til å kommunisere de resultatene han for av undersløkelsene.
Ellers en trivelig og imøtekommende lege som inngir tillit

Rask, direkte og ærlig

Klinikk: Rafal Mikolaj Piatkowski Skrevet

Fikk henvisning til grå stær operasjon.
alt gikk greit..
Ble forklart at alle inngrep kunne ha feilmarginer, ei heller garanti for at jeg nødvendigvis fikk falkeblikk etterpå.
Effektiv og trygg

Liten interesse og informasjon

Klinikk: Rafael Piatkowski Skrevet

Undersøkelsen virket grundig, men informasjonen var sparsommelig og lite nyttig for meg, og legen virket irritert over mine spørsmål. Henvisning til sykehus skulle han sende, men telefon til sykehuset sier den ikke er mottatt (etter 8 mnd). Heller ikke min fastlege har blitt kontaktet - helt uvanlig når det søkes om u.s. på sykehus.
Avtalt ny innkalling etter 6 mnd er ikke mottatt (på forespørsel: tilbudt time om 3 mnd), så det ble en annen øyelege videre for meg