Ranjit Kaur

Ranjit Kaur er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Ranjit Kaur

Klinikk av ypperste kvalitet

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

En mer dyktig, effektiv og serviceminded klinikk skal man lete lenge etter. Har operert begge øynene for grå stær hos Kaur - meget fornøyd. Klinikken kan anbefales på det varmeste.

Proff og hyggelig

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Både Dr. Kaur og medarbeiderne hennes fremstår som kunnskapsrike og hyggelige. Jeg kom dit for grå stær operasjoner, og er i utgangspunktet veldig nervøs for alt som angår øynene. Jeg ba om at hun ikke måtte fortelle meg alt hun skulle gjøre, og spurte om vi kunne snakke om helt andre ting.

Det kunne vi! Dr. Kaur stilte interessante spørsmål om ting jeg er opptatt av, og lot meg fortelle i vei. Hun virket genuint interessert, samtidig som hun var fullt konsentrert om det hun gjorde, og før jeg visste ordet av det, var hun ferdig.

Uka etter, da det andre øyet skulle opereres, hadde vi samme prosedyre, om et annet tema jeg er opptatt av.

Jeg følte meg veldig godt ivaretatt, og nå - ca 2,5 uker etter at det siste øyet ble operert, er det fremdeles ganske fascinerende å se bedre enn jeg noensinne kan huske å ha gjort - aldeles uten briller.

Effektiv, hyggelig, trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Har gått til øyekontroll hos dr. Kaur i 8år. Veldig hyggelig og effektiv lege. Alltid presis. Kjempefornøyd etter grå stær operasjon og nye linser. Det gitt raskt og smertefritt. Fikk god info om drypping av øyne, og eget ark hvor det samme sto skriftlig, også tlfnr. dag og kveld hvis problemer oppsto i ettertid.

Veldig bra

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

2 øye operasjoner som var meget vellykket. Nydelig lege og god service. Litt reisevei, men sånn ble det. Anbefales på det vsemeste

Hyggelig og hjelpsom resepsjon, men ----

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Idet man møter dr. Kaur skjønner man at man har gjort en kardinalfeil! En så lite menneskelig lege har jeg knapt møtt på mine 72 år! Ved et, for meg, enkelt spørsmål om hva som kunne forventes av reaksjoner etter operasjonen ble det bare henvist til arket man utlevert ved bekreftelsen på timen, derpå åpnet damen døren uten uten å si et ord. Etterhvert fikk jeg både en infeksjon og en allergisk reaksjon etter behandlingen hvorpå jeg ble henvist til henvisende øyelge for videre behandling, jeg endte hastesendt til øyeklinikken på Drammen sykehus hvor alt jeg hadde fått av medisiner av dr. Kaur ble kastet! Fikk nye som virket bedre, men ikke helt 100% så jeg måtte en tur på Volvat for en liten justering. Ved telefon til ST.kl. fikk jeg vel rett ut beskjed om jeg ikke var ønsket der mer! Den avgjørelsen hadde jeg vel tatt selv allerede, men det var godt å få den direkte fra henne, da det sier meg alt om hva slags person denne dr. Kaur er!!
For all del, styr unna, det finnes flere og bedre øyeklinikker i Oslo som behandler deg som en pasient, ikke som ei bkkje! Jeg er veldig glad jeg har funnet et annet sted å få utført den andre grå stær operasjonen!