Ranjit Kaur

Ranjit Kaur er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Ranjit Kaur

Dyktig og behagelig

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Veldig dyktig, flink og behagelig. Har gått hos henne i 20 år og alltid vært fornøyd. Hyggelig legeassistent og resepsjon.

En behagelig opplevelse

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Foruten at mine øyeproblemer ble profesjonelt operert, var møte med de som jobber på Stortingsklinikken bare positive.
Hit kommer jeg gjerne tilbake.

Trygg

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Meget bra behandling, jeg kommer til å be alle som spør meg å gi mine best anbefalinger.
Hyggelig personell, h ør du føler deg velko.men

Meget førnøyd !!!

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Ble sendt til dr.Kaur av en brysk optiker, men fikk meget behagelig behandling av selve dr. Virker meget kompetent og svarer på "dumme" spørsmål og forklarer enkelt.Takket være henne sluttet å grue meg til videre operasjon i sykehuset.Forbauset også hvor høy vitenskapsnivå er nåfortiden.Hjertelig takk til henne!

Dårlig kommunikasjon, og service

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Kan hende at Dr. Kaur er faglig flink, men hun får strykkarakter i å kommunikasjon, og behandling av mennesker. Dattera mi var på kontroll hos henne. Jeg opplevde mangel av informasjon, også den andre gangen vi var der på rutinesjekk. I stedet for å beklage for manglende informasjon, som førte til lite effektiv sjekk, var fremtoningen uprofesjonell og arrogant. Veldig rask og ufullstendig undersøkelse sammenliknet med andre steder. Alt i alt lite tillitsvekkende, og lite behagelig opplevelse begge gangene.