Ranjit Kaur

Ranjit Kaur er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Ranjit Kaur

Utrolig dårlig service

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Har forsøkt å komme i telefonkontakt i snart tre uker. Ingen gidder å ta telefonen der. Skylder på kø, men virkeligheten er «gidder ikke svare»

Brysk og lite tillitsvekkende

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Dr. Kaur er kan hende flink i faget sitt, det kan ikke jeg vurdere så godt, men hun får strykkarakter i å kommunisere med og behandle mennesker. Veldig brysk fremtoning på grensen til uprofesjonell, og dårlig med informasjon om både undersøkelsen, diagnose og hvordan reseptutskrevne medisiner skulle brukes. Fikk beskjed om å google sykdommen da jeg ba om mer infomasjon. Veldig rask og ufullstendig undersøkelse sammenliknet med andre steder jeg har vært. Rotete legesekretær, hvor bla. resept ble glemt å legges inn to ganger på rad. Alt i alt en lite tillitvekkende opplevelse begge ganger jeg har gitt det en sjanse å gå dit.

God behandling av øyelege

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Etter grå stær operasjon av venstre øye mitt, ser jeg mer klarere enn høyre øyet mitt. Jeg har ikke noen grunn til å angre at operasjon var smerte fritt og har igjen mye bedre syn. Dr. Ranjit Kaur er flink og takker henne for dette... Bhupinder Singh

Effektiv og oppdatert

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Hjalp meg med øyeblikkelig time da jeg, uten henvisning eller pasientforhold, opplevde synsforstyrrelser. Kontaktet Ullevål for laseroperasjon øyeblikkelig da hun oppdaget hull i netthinne.
Ellers kan hun virke litt upersonlig og travel, og jeg har gått derfra med tvil om hva jeg burde velge av løsninger mht grå stær. Hun er uten tvil dyktig og effektiv, og tar vel imot deg, men er litt rask.

Behagelig og effektiv

Klinikk: Stortingsklinikken Skrevet

Jeg byttet til Kaur da min forrige øyelege ble syk. Kaur var mye behageligere å bli undersøk av, og hun virker mer effektiv. Jeg kommer alltid inn til rett tid, måler trykk og har moderne utstyr.