Rim N. Alme

Bragernes Øyeklinikk AS

Øyesykdommer

1988

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Rim N. Alme er øyelege i Drammen

Siste vurderinger av Rim N. Alme

Dyktig

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Fremstår som veldig dyktig. Var rask til å kontakte fastlegen min, og be om videre undersøkelser. Hun er blid, men kan virke litt skarp. Jeg er alt i alt veldig fornøyd.

Lite sympatisk og på grensen til ufin

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Grei nok faglig men lite sympatisk fremtoning. Tilstrekkelig til at jeg velger en annen lege neste gang

flink, men "spiss" i sin talemåte.

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Legen spurte om div. Men avbrøt stadig på en opplevd arrogant måte-straks svarene var såvidt påbegynt.
Ingen ting å utsette på det faglige. Følte meg godt ivaretatt rundt det.
Men svært uvant å bli snakket slik til i en opplevd "spiss" talemåte fra en behandler.

Rot angående faktura og lite service og forståelse for vansker med å avbestille timer

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Jeg opplever dårlig service angående faktura fra denne klinikken. Også kontaktinformasjon er vanskelig å finne på nett.telefontider meget begrenset og ingen mulighet for å legge igjen beskjed. Da peker jeg på mailadresse. Den kommer visst riktignok i sms klinikken sender ut - men jeg sletter disse da jeg setter avtaler inn i kalender.
Faktura og purringer blir gjentatte ganger sendt ut til feil adresse selv om man har opplyst dette på mail til klinikken. ingen forståelse for vansker med å avbestille.
Ingen hyggelig kundebehandling. Da man kommer med kontantbetalning kan de hellerikke ta i mot dette.
Faglig sett er legen god og virker pålitelig og nøye i virke som øyelege. Pga. overnevnte service velger jeg likevel å gå over til annen øyeklinikk.

Kunnskapsrike ansatte

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Dr. Alme tar seg god tid til å snakke med pasientene sine. Både dr. Alme og optikeren er blide og imøtekommende. Alme har veldig god kunnskap, og kan det hun driver med. Jeg er veldig fornøyd!