Rim N. Alme

Rim N. Alme er øyelege i Drammen

Siste vurderinger av Rim N. Alme

Helt grusom opplevelse

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Har vært plaget av et problem med øyet i flere år, og dro hit fordi jeg fikk det anbefalt. Alme var veldig krass og bestemt, viser ingen sympati. Fikk beskjed om å gjøre ting jeg har prøvd før, og ingen garanti på at det kom til å gå over. Kommer aldri til å dra hit igjen, dette er en av de verste lege-opplevelsene jeg har hatt noen sinne. Alme opptrer uprofesjonelt og hører virkelig ikke på det du har og si.

Spurte f.eks. om jeg måtte leve med dette «for evig» hvis ikke det gikk over nå, og da fikk jeg svaret: «ingen lever evig».

Det beste legebesøk så langt.

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Dette var det beste legebesøk jeg noen gang har hatt.I resepsjonen blir jeg møtt av en hyggelig optiker som veileder deg gjennom de første testene. Når du så kommer inn til dr. Alme, er det bare et stort smil som møter deg. Jeg her vært der flere ganger de siste 2år, og skal dit snart igjen. Gleder meg til neste konsultasjon. Dr. Alme har mest sansynelig reddet synet mitt. Evig takknemmelig!

Bra på øyesykdommer

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Alme er kontant og klar i sine svar. Klarer å holde tiden sånn noenlunde. Hun tar opp temaer som ikke dreier seg om (øye)helse, det føles unødvendig.

Det er vanskelig å komme i telefonkontakt med klinikken.

Trygt, godt, og profesjonelt

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Meget god service i alle ledd. Dyktig lege som var opptatt av mitt ve og vel som pasient. Selv en med legeskrekk var komfortabel her. Anbefales på det varmeste og brukes igjen om jeg får behov!

Anbefales!!

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Var der idag. Veldig hyggelig lege, og hyggelig dame som utførte de første syns undersøkelsene før man kom inn til legen.
Ble godt mottatt, legen tok seg god tid og virket oppriktig intr i både forhistorie og dagens problemstilling.
Anbefales på det sterkeste!
Må jeg tilbake til øyelege ved senere anledning drar jeg dit 😊