Rim N. Alme

Bragernes Øyeklinikk AS

Øyesykdommer

1988

Bragernes Øyeklinikk AS Telefonnummer31 00 20 5031 00 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bragernes Torg 4 3017 Drammen
Rim N. Alme er Øyelege i Drammen

Siste vurderinger av Rim N. Alme

Rot angående faktura og lite service og forståelse for vansker med å avbestille timer

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Jeg opplever dårlig service angående faktura fra denne klinikken. Også kontaktinformasjon er vanskelig å finne på nett.telefontider meget begrenset og ingen mulighet for å legge igjen beskjed. Da peker jeg på mailadresse. Den kommer visst riktignok i sms klinikken sender ut - men jeg sletter disse da jeg setter avtaler inn i kalender.
Faktura og purringer blir gjentatte ganger sendt ut til feil adresse selv om man har opplyst dette på mail til klinikken. ingen forståelse for vansker med å avbestille.
Ingen hyggelig kundebehandling. Da man kommer med kontantbetalning kan de hellerikke ta i mot dette.
Faglig sett er legen god og virker pålitelig og nøye i virke som øyelege. Pga. overnevnte service velger jeg likevel å gå over til annen øyeklinikk.

Kunnskapsrike ansatte

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Dr. Alme tar seg god tid til å snakke med pasientene sine. Både dr. Alme og optikeren er blide og imøtekommende. Alme har veldig god kunnskap, og kan det hun driver med. Jeg er veldig fornøyd!

Imøtekommende og ivaretatt

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Trist den ene vurderingen som ble skrevet her inne. Mitt inntrykk er nemlig at her tar de se god tid til pasienten. Jeg var her nå nylig med dattera mi. Og jeg har bare god ord å si. De forklarer grundig og ikke minst er de flinke med barn. Jeg var her nå nylig med min datte. Min sønn har også gått her. Dyktige, profesjonelle og imøtekommende ansatte. Takk!

Ett hjertelig velkommen møtte meg !

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Et smilende menneske tok de synsprøver jeg behøvde før jeg kom inn til Alme. Hun forklarte grundig og var virkelig imøtekommende.
Anbefalende !

Hun er rolig,flink til å forklare ting,faglig dyktig og at jeg blir godt ivaretatt som pasient.

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Klinikken ligger sentralt til på Bragernes torg .Det er tilrettelagt for fungsjonshemmede, med elektriske døråpnere og heis.
Det er også en optiker der som tar forundersøkelser slik som jeg opplever det. Du blir godt motatt og forklart hva som skjer. Det er nesten ikke forsinkelser der.
Greie,snille og flinke folk