Rim N. Alme

Øyesykdommer

Autorisasjon (1988)

Rim N. Alme er øyelege i Drammen

Siste vurderinger av Rim N. Alme

Lite sympatisk og på grensen til ufin

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Grei nok faglig men lite sympatisk fremtoning. Tilstrekkelig til at jeg velger en annen lege neste gang

flink, men "spiss" i sin talemåte.

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Legen spurte om div. Men avbrøt stadig på en opplevd arrogant måte-straks svarene var såvidt påbegynt.
Ingen ting å utsette på det faglige. Følte meg godt ivaretatt rundt det.
Men svært uvant å bli snakket slik til i en opplevd "spiss" talemåte fra en behandler.

Rot angående faktura og lite service og forståelse for vansker med å avbestille timer

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Jeg opplever dårlig service angående faktura fra denne klinikken. Også kontaktinformasjon er vanskelig å finne på nett.telefontider meget begrenset og ingen mulighet for å legge igjen beskjed. Da peker jeg på mailadresse. Den kommer visst riktignok i sms klinikken sender ut - men jeg sletter disse da jeg setter avtaler inn i kalender.
Faktura og purringer blir gjentatte ganger sendt ut til feil adresse selv om man har opplyst dette på mail til klinikken. ingen forståelse for vansker med å avbestille.
Ingen hyggelig kundebehandling. Da man kommer med kontantbetalning kan de hellerikke ta i mot dette.
Faglig sett er legen god og virker pålitelig og nøye i virke som øyelege. Pga. overnevnte service velger jeg likevel å gå over til annen øyeklinikk.

Kunnskapsrike ansatte

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Dr. Alme tar seg god tid til å snakke med pasientene sine. Både dr. Alme og optikeren er blide og imøtekommende. Alme har veldig god kunnskap, og kan det hun driver med. Jeg er veldig fornøyd!

Imøtekommende og ivaretatt

Klinikk: Bragernes Øyeklinikk AS Skrevet

Trist den ene vurderingen som ble skrevet her inne. Mitt inntrykk er nemlig at her tar de se god tid til pasienten. Jeg var her nå nylig med dattera mi. Og jeg har bare god ord å si. De forklarer grundig og ikke minst er de flinke med barn. Jeg var her nå nylig med min datte. Min sønn har også gått her. Dyktige, profesjonelle og imøtekommende ansatte. Takk!