Siri Skulstad

Siri Skulstad er nevrolog i Bergen

Siste vurderinger av Siri Skulstad

Tack och hej

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Etter lang ventetid kom jeg endelig til nevrologen i håper om at hun kunne gi noen svar på min helsesituasjon. Det ble satt av 30 min til førstegangskonsultasjon. Jeg hadde fylt ut alle skjemaene som jeg fikk utdelt men nevrologen tok seg ikke tid til å gå igjennom det med meg. Etter å ha bestått en enkel nevrologisk undersøkelse kom hun raskt frem til at det ikke var noe galt her. På direkte spørsmål svarte nevrologen unnvikende. Nevrologen vekslet mellom "kanskje det kan være det eller det, nei jeg vet ikke". Til slutt landet nevrologen på at jeg kunne ta smertestillende og bestille time til fysioterapeut!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Hun er utrolig hyggelig og alltid tid til meg og utrolig dyktig. Så jeg har full tillit til henne. Kan anbefale henne.

Trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Virker flink og rolig. Legen er tålmodig og virker ha meget god tid. Legen forrklarer godt og har god tid til grundig undersøkelse. Legen har god til å forklare funn og diskutere behandling.

Veldig bra.

Dykig.
Ikke av de leger som prater og spør mest.
Men sier det som sies må.
Rask og effektiv.
Flink å sette botox for min migrene,tok tid å få time første gang,men får nå time etter mine behov for botox.
Abselut en nevrolog å annbefale,hvis botox hjelper deg og din migrene.
Fast botox,hver 3 mnd.

Skaff deg en annen nevrolog !

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Lang ventetid.Utdaterte og gammeldagse løsninger for kontakt med legekontoret.Lite imøtekommende og lite hjelpsom lege.Snakker på innpust og utpust,gir mest utrykk av ett ønske om å få deg ut derfra.Det som blir avtalt ang behandling på time samsvarer ikke med det som blir journalført.Blir sykemeldt, og ingen andre nevrologer i felleskapet kan skrive ut resepter i mellomtiden.
Ber deg skrive hodepinekalender i 8 måneder uten at noe blir gjort.Setter deg på Aimovig,men kaller deg ikke inn til kontrolltime. Useriøst.