Staale Jacob Hultgren

Øyesykdommer

Autorisasjon (1983)

Staale Jacob Hultgren er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Staale Jacob Hultgren

Uoppfordret forklarte han grundig, rolig og vennlig.

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Behagelig atmosfære på hans kontor. God følelse å være der. Han tok seg god tid og forklarte også det jeg ikke spurte om. Han forklarte både under og etter undersøkelsen. At han også ga historikk var meget tilfredsstillende.

Veste behandlingen jeg noen gang har fått.

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Dårlig behandlig. Uprofesjonell. Ga oss aldri muligheten til å verken stille spørsmål eller forstå hva han drev med. Aldri opplevd verre. Virket både frekk og useriøs. Fortjener ikke 1 stjerne engang. Tok med 10 år gamle lillesøsteren min som også ble behandlet dårlig.

Den dårligste behandlingen jeg har fått!

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Jeg har vært hos Øyelege Hultgren, Staale J i dag! Legen var kunnskapsløs og ville bare avslutte timen så fort som mulig, jeg hadde mange spørsmål og ville gjerne spørre, men legen ville absolutt kaste meg ut fortest mulig, han åpnet døra for meg mens jeg satt hos han og spurte han spørsmål. Når jeg kom til resepsjonen, så ble jeg ikke overasket! En så dårlig behandling hos legen, hva skal jeg forvente av resepsjonen??!! Jeg spurte henne om å få utskrift av det legen har skrevet om meg, slik at jeg tar med meg på ferien for videre behandling til hjemmelandet! Så svarer hun med det " å ja, så du skal til hjemmelandet ditt og kjøpe BRILLER der" og LER!!! Hun gjorde narr av meg!!! Dette er veldig respektløs og uprofesjonelt arbeid.
Anbefaler til absolutt ingen! Jeg skal aldri ditt mer, jeg følte meg dårlig da og er fortsatt skuffet over en så dårlig behandling.