Staale Jacob Hultgren

Staale Jacob Hultgren er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Staale Jacob Hultgren

Hyggelig og grundig

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Har vært pasient hos Hultgren i mange år pga både grønn og grå starr. Opplever han som veldig grundig i undersøkelsene og flink til å forklare ofte med illustrasjoner fra klinikkens flotte maskinpark. Ser at han ofte har mange pasienter og mye å gjøre, men han har likevel tid til en rask men grundig forklaring.

Lite engasjert i kunden, er av "den gamle" legetypen

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Kommuniserer enveis, lytter lite, leverer dog oppdraget. Lite fristende for videre behandling. Kunden har bedt om skifte av lege, alternativt bytte legekontor.

Ikke egnet til å behandle barn

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Min sønn fikk en svært dårlig opplevelse hos øyelege Hultgren. Som mor opplevde jeg han som utålmodig, brydd og uten forståelse for at pasienten var 4 år gammel. Forklaringer på hva sønnen min skulle gjøre var raske og korte. Når sønnen min ikke gjorde akkurat som han skulle ble han "irettesatt" og da han så feil under synsundersøkelsen ble han tydelig gjort oppmerksom på at han gjorde feil. Hultgren evnet på ingen måte å ufarliggjøre undersøkelsen. For ikke snakke om hvordan han håndterte situasjonen da sønnen min gråt etter å ha fått dryppet øynene med en væske som svir litt de første sekundene!

Jeg har forståelse for at man kan ha hastverk sent på dagen og at man har et løpebånd av pasienter i løpet av en dag, men jeg er kritisk og svært misfornøyd med hvordan sønnen min ble møtt i en ukjent og ubehagelig situasjon.

Ikke ta med barn hit!

Meget fornøyd

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Har gått til årlige undersøkelser og sist operasjon av grå stær på begge øynene.
Meget fornøyd med Hultgtren som lege og spesielt hans god forklaringer,

Helt forferdelig opplevelse

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Var hus Hultgren med min 4 åring. Gikk derfra med en unge som hylte av full hals i over 60 minutter etterpå. Vrengte opp øyelokkene på ungen for å dryppe øynene, uten å informere på forhånd. Leste sms'er på mobilen sin gjentatte ganger i løpet av timen. Ble sendt derfra med beskjed om å kjøpe briller, ingen tid for spørsmål. Setter aldri mine føtter der igjen! Betaler heller hva det koster og går et annet sted.