Staale Jacob Hultgren

Staale Jacob Hultgren er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Staale Jacob Hultgren

Veldig førnøyd/Grå stær operasjon

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Vurderer du grå stær operasjon?
Jeg har god erfaring med Bislett øyelegesenter! Raskt gjort, smertefritt og god oppfølging i ettertid!
Øyelege Hultgren tar seg god tid, og gir deg en følelse av trygghet underveis i operasjonen.
Skal jeg påpeke noe: øvrig personale du møter i resepsjonen og i forkant av operasjonen kan med hell vise litt mer empati for pasienten!
For meg fremsto de som autoritære og strenge!
Vis gjerne litt ydmykhet for de som møter til time/operasjon!
For pasienten er ikke dette hverdagskost/rutine!!!
Men alt i alt: fornøyd.

God kontroll

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Har brukt de Hultgren siden 2014 og har hele tiden vært fornøyd. Grundig undersøkelse og god forklaring når vi har sett på bilder i etterkant.

Kanskje ikke så opptatt av om brillene er 100% riktige i styrke, men sjekker at jeg ser det han forventer. Optiker tar seg av detaljene der.

Av og til litt ventetid, men stort sett går alt på løpende bånd.

Hyggelig og grundig

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Har vært pasient hos Hultgren i mange år pga både grønn og grå starr. Opplever han som veldig grundig i undersøkelsene og flink til å forklare ofte med illustrasjoner fra klinikkens flotte maskinpark. Ser at han ofte har mange pasienter og mye å gjøre, men han har likevel tid til en rask men grundig forklaring.

Lite engasjert i kunden, er av "den gamle" legetypen

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Kommuniserer enveis, lytter lite, leverer dog oppdraget. Lite fristende for videre behandling. Kunden har bedt om skifte av lege, alternativt bytte legekontor.

Ikke egnet til å behandle barn

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Min sønn fikk en svært dårlig opplevelse hos øyelege Hultgren. Som mor opplevde jeg han som utålmodig, brydd og uten forståelse for at pasienten var 4 år gammel. Forklaringer på hva sønnen min skulle gjøre var raske og korte. Når sønnen min ikke gjorde akkurat som han skulle ble han "irettesatt" og da han så feil under synsundersøkelsen ble han tydelig gjort oppmerksom på at han gjorde feil. Hultgren evnet på ingen måte å ufarliggjøre undersøkelsen. For ikke snakke om hvordan han håndterte situasjonen da sønnen min gråt etter å ha fått dryppet øynene med en væske som svir litt de første sekundene!

Jeg har forståelse for at man kan ha hastverk sent på dagen og at man har et løpebånd av pasienter i løpet av en dag, men jeg er kritisk og svært misfornøyd med hvordan sønnen min ble møtt i en ukjent og ubehagelig situasjon.

Ikke ta med barn hit!