Staale Jacob Hultgren

Bislett Øyelegesenter

Øyesykdommer

1983

Bislett Øyelegesenter Telefonnummer23 20 44 6623 20 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theresesgt. 40 0168 Oslo
Staale Jacob Hultgren er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Staale Jacob Hultgren

Professonell behandling

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Fra henvisning til siste kontroll har jeg utelukkende positive erfaringer.
Rask og god logistikk , kort ventetid til operasjon.
Ingen grunn til å bekymre seg ,- var i de aller beste hender ved Dr Hultgren og hyggelige sykepleiere.
Opererte begge øyne for grå stær, - og er svært fornøyd med både resultatet og senteret.

Utrivelig og avfeiende.

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Vært hos Hultgren 4 ganger med min sønn. Det har vært en meget utrivelig opplevelse, særlig for sønne min. Kan dessverre ikke anbefale noen å ta med barnet sitt til Hultgren.

Dyktig og effektiv lege

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Han forklarer hva som skjer og viser fram resultater av bilder og forklarer resultatene. Han følger godt opp når det er nødvendig. Hyggelig resepsjonister. Liker denne øyelegen veldig godt. Anbefaler ham gjerne videre.

Uoppfordret forklarte han grundig, rolig og vennlig.

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Behagelig atmosfære på hans kontor. God følelse å være der. Han tok seg god tid og forklarte også det jeg ikke spurte om. Han forklarte både under og etter undersøkelsen. At han også ga historikk var meget tilfredsstillende.

Veste behandlingen jeg noen gang har fått.

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Dårlig behandlig. Uprofesjonell. Ga oss aldri muligheten til å verken stille spørsmål eller forstå hva han drev med. Aldri opplevd verre. Virket både frekk og useriøs. Fortjener ikke 1 stjerne engang. Tok med 10 år gamle lillesøsteren min som også ble behandlet dårlig.