Stefan Emmes

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Stefan Emmes er plastikkirurg i Bergen

Siste vurderinger av Stefan Emmes

Dyktig kirurg, fikk god informasjon og følte meg godt ivaretatt.

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt AS Skrevet

Jeg vil gi Stefan Emmes og hele teamet ved Plastikkirurgisk institutt mine beste anbefalinger!
Jeg har tatt fem lipødemoperasjoner i løpet av 12 måneder. Har blitt godt informert, ivaretatt og fulgt opp både før, under og etter inngrepene. Jeg har følt meg sett og trygg gjennom hele prosessen.

Dårlig forklaring om konsekvenser ved inngrep

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt AS Skrevet

Mye frostrier etter inngrep. Fikk lite hjelp og opplevde det forferdelig. Overlatt alene i stressless stol med pledd over. Det viste seg at et ekstra inngrep ble nødvendig, noe legen nok visste på forhånd. Dette ble en ekstra kostnad på ca kr 30.000.

Dyktig og omsorgsfull.

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt AS Skrevet

Utrolig personell og veldig dyktig Doktor.
Må bare starte med å beskrive førsteinntrykket var en lovende illustrasjon og forklaring av løsning på mitt problem. Det ble forklart hva som kunne utføres og hvordan det potensielt kunne se ut ved hjelp av redigering av bilder. Noe som ga meg mer innsikt og enda mer håp. Etter operasjon var jeg veldig godt tatt imot av personell, kjempe hyggelig sekretær som kontinuerlig spurte om jeg hadde det bra. Hele opplevelsen kunne ikke vært bedre. Har aldri følt meg mer sikker på arbeid utfør av andre. Dersom man har et problem, anbefaler jeg disse flotte menneskene på det sterkeste!

Fantastisk kirurg

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt AS Skrevet

Stefan er en lege som er ærlig og hjelper deg på de områder som er realistisk. Han klarer å skille mellom et perfekt kroppsbilde som står bak svekket selvbilde versus det som faktisk kan være problemet. Jeg har hatt to forskjellige behandlinger hos Stefan, der jeg gikk inn med en mentalitet at alt må endres, men han klarte å redde meg for mesteparten og fikset bare de små realistiske bagatellene. Han er en mann som arbeider for at du skal oppnå indre lykke, og ikke for pengene sin del. På toppen av dette er han utrolig dyktig, vennlig og følger deg tett opp fra start til slutt. Anbefales på det sterkeste.

Ingen tillit

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt AS Skrevet

Dessverre så var ikke min opplevelse eller resultat noe positivt for meg, dessverre. Jeg kan ikke gi min anbefaling videre.