Stefan Emmes

Stefan Emmes er plastikkirurg i Bergen

Siste vurderinger av Stefan Emmes

Dyktig og omsorgsfull.

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt as Skrevet

Utrolig personell og veldig dyktig Doktor.
Må bare starte med å beskrive førsteinntrykket var en lovende illustrasjon og forklaring av løsning på mitt problem. Det ble forklart hva som kunne utføres og hvordan det potensielt kunne se ut ved hjelp av redigering av bilder. Noe som ga meg mer innsikt og enda mer håp. Etter operasjon var jeg veldig godt tatt imot av personell, kjempe hyggelig sekretær som kontinuerlig spurte om jeg hadde det bra. Hele opplevelsen kunne ikke vært bedre. Har aldri følt meg mer sikker på arbeid utfør av andre. Dersom man har et problem, anbefaler jeg disse flotte menneskene på det sterkeste!

Fantastisk kirurg

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt as Skrevet

Stefan er en lege som er ærlig og hjelper deg på de områder som er realistisk. Han klarer å skille mellom et perfekt kroppsbilde som står bak svekket selvbilde versus det som faktisk kan være problemet. Jeg har hatt to forskjellige behandlinger hos Stefan, der jeg gikk inn med en mentalitet at alt må endres, men han klarte å redde meg for mesteparten og fikset bare de små realistiske bagatellene. Han er en mann som arbeider for at du skal oppnå indre lykke, og ikke for pengene sin del. På toppen av dette er han utrolig dyktig, vennlig og følger deg tett opp fra start til slutt. Anbefales på det sterkeste.

Ingen tillit

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt as Skrevet

Dessverre så var ikke min opplevelse eller resultat noe positivt for meg, dessverre. Jeg kan ikke gi min anbefaling videre.

God og super hjelp for langvarig plage

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt as Skrevet

Jeg ble via bekjente tipset om botoxbehandling i armhulene mot uønsket svetting (les våt gjennom skjorten). Etter litt googling på nett fant jeg Plastikkirurgisk klinikk og Stefan Emmes på nett. Litt tilfeldig, men de lå nærmest. Ble møtt med forståelse og grei forklaring. Hyggelig mottagelse og fikk kjapp hjelp. Etter noen stikk, ca 10 tror jeg, i hver armhule var det over. Har tatt behandlingen flere ganger nå. I starten varte det ca 3 mnd mellom hver behandling, nå varer det ca 6 mnd. Utrolig behagelig å ikke svette og ikke bruke deodorant. Ikke merket noe anderledes utover at jeg ikke svetter under armene. Proff lege og hyggelig klinikk. Kan anbefales.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt as Skrevet

Dette er en svært dyktig lege som gjennom sin kunnskap og erfaring viser stor omsorg for sine pasienter. Tillit, trygghet, service og god kommunikasjon er absolutt noe du kan finne hos denne mannen. Aldri møtt en slik lege «hilsen ...».