Stefan Emmes

Plastikkirurgisk Institutt as

Plastikkirurgi

1998

Plastikkirurgisk Institutt as Telefonnummer55 11 76 7055 11 76 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Laguneveien 9 5239 Rådal
Stefan Emmes er plastikkirurg i Bergen

Siste vurderinger av Stefan Emmes

God og super hjelp for langvarig plage

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt as Skrevet

Jeg ble via bekjente tipset om botoxbehandling i armhulene mot uønsket svetting (les våt gjennom skjorten). Etter litt googling på nett fant jeg Plastikkirurgisk klinikk og Stefan Emmes på nett. Litt tilfeldig, men de lå nærmest. Ble møtt med forståelse og grei forklaring. Hyggelig mottagelse og fikk kjapp hjelp. Etter noen stikk, ca 10 tror jeg, i hver armhule var det over. Har tatt behandlingen flere ganger nå. I starten varte det ca 3 mnd mellom hver behandling, nå varer det ca 6 mnd. Utrolig behagelig å ikke svette og ikke bruke deodorant. Ikke merket noe anderledes utover at jeg ikke svetter under armene. Proff lege og hyggelig klinikk. Kan anbefales.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt as Skrevet

Dette er en svært dyktig lege som gjennom sin kunnskap og erfaring viser stor omsorg for sine pasienter. Tillit, trygghet, service og god kommunikasjon er absolutt noe du kan finne hos denne mannen. Aldri møtt en slik lege «hilsen ...».

Veldig flink

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt as Skrevet

Eg hadde vært hos flere leger, og ingen kunne hjelpe meg.
Så gikk eg til Stefan Emmes, og han kjønte med engang problemet. Dette var en problemstilling han ikke hadde vært borti før, men han fant en løsning, og eg er så fornøyd med resultatet.
Han er hyggelig, og forklarer grundig.

Flink kirurg

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt as Skrevet

Flink nesekirurg, det stod mellom Emmes og Dr Witwicki i Polen. Valget falt på Emmes etter masse googling (og magefølelse!). Angrer ikke, er fornøyd med resultatet så langt. Hyggelig og ydmyk lege.

Lege som bryr seg!

Klinikk: Plastikkirurgisk Institutt as Skrevet

Veldig flink lege. Lytter til pasienten og er tilgjengelig hele tiden ved spørsmål. Oppfatter han som hyggelig og imøtekommende, noe som ikke er like vanlig for alle kirurger som ofte er korte i sine forklaringer. Anbefales!