Profilbilde av øre-nese-hals-lege Stein Helge Glad Nordahl

Stein Helge Glad Nordahl

Profilbilde av øre-nese-hals-lege Stein Helge Glad Nordahl
Øre-nese-hals-lege

Om

Dr. med. Stein Helge Glad Nordahl er en av 3 spesialister i Otorhinolaryngologi & hode hals kirurgi som jobber hos oss. Han har sin utdannelse fra Universitet i Oslo og var med på å etablere vårt sykehus.

Dr. Nordahl er svært godt renommert inne sitt fagfelt og har i en årrekke vært overlege ved Haukeland universitetssykehus der han har ledet nese / bihule kirurgisk seksjon. Han har i flere år også sittet i styret og har også ledet Norsk Forening for Otorhinolaryngologi og Hode Hals kirurgi. Han har siden 2016 hatt et professorat ved Universitet i Bergen og han har i en årrekke vært faglig leder av Nasjonal Kompetansetjeneste for vestibulære sykdommer. Han har en svært omfattende internasjonal publikasjonsliste av artikler og underviser leger i Norge og i utlandet. Han sitter i styret til Praktiserende legers forening som er en yrkesforening under Den norske legeforening.

Dr. Nordahl har også generell kirurgisk erfaring og han er ansvarlig for vår endoskopisk bihulekirurgi, nesekirurgi, kirurgi med ballongdilatasjoner, men utfører også en rekke andre kirurgiske og laser prosedyrer innenfor øre-nese-hals-feltet. Han er medisinsk ansvarlig overlege ved Privathospitalet Fana Medisinske Senter. Han er medlem av Den norske legeforening og Norsk forening for Otorhinolaryngologi & hode hals kirurgi.

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1985)

Stein Helge Glad Nordahl er øre-nese-hals-lege i Bergen

Siste vurderinger av Stein Helge Glad Nordahl

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

I dag var eg hos Stein Helge. Det var kjekt å se igjen mannen som antagelig redda livet til datter mi èin del år tilbake. Ho var henvist for å ta mandlene, men til vårt store hell , oppdaga han at det var bilyd på hjertet hennes . Han henviste oss til hjerteavdeling, der det viste seg at hjertet hennes mangler vegg mellom høyre og venstre hjertekammer. En mandeloperasjon med det hjertet, kunne ha kosta ho livet! To andre fastleger som lytta på ho, kunne ikke høre at noe var galt. Så i dag var eg pasient, blei henvist videre, og føler meg trygg på at han har gjort trygge valg for meg. Så takk igjen for du gjør èin så god jobb❤️

Har operert bihule og har fått en bedre hverdag

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Jeg opererte bihulene i juni og har blitt godt fulgt opp. Puster bedre ut nesen og sover bedre om nettene.
Skulle gjort dette for lenge siden.
Fornøyd så langt.

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Etter 1 år med tette bihuler, ble jeg henvist til Dr. Nordahl.
Jeg kom raskt til og kort tid etter var jeg operert.
Går nå til jevnlige kontroller og føler meg vel ivaretatt.

Flott og imøtekommende lege

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Jeg og to av mine barn har gått til dr.Nordahl i flere år og allergi-vaksinert oss. Vi har alle sammen blitt tatt imot med en førsteklasses behandling. I og med at dette er en behandling som pågår over flere år så føler vi alle at vi har blitt godt kjent med alle som jobber på Privat hospitalet, men vi har som sagt alltid blitt behandlet av dr.Nordahl, og fått et ekstra godt forhold til han. Han er en lege som bryr seg om sine pasienter. Jeg kan virkelig anbefale han på det varmeste.

Meget trygt og god oppfølging

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Har hatt operasjon og oppfølging i nese. Jeg er veldig fornøyd fra første konsultasjon. Behandler bruker god tid på å forklare. Føler meg godt ivaretatt, og fulgt opp. Behandler oppfordrer meg til å ta kontakt om det skulle være noe.