Profilbilde av øre-nese-hals-lege Stein Helge Glad Nordahl

Stein Helge Glad Nordahl

Profilbilde av øre-nese-hals-lege Stein Helge Glad Nordahl
Øre-nese-hals-lege

Om

Dr. med. Stein Helge Glad Nordahl er en av 3 spesialister i Otorhinolaryngologi & hode hals kirurgi som jobber hos oss. Han har sin utdannelse fra Universitet i Oslo og var med på å etablere vårt sykehus.

Dr. Nordahl er svært godt renommert inne sitt fagfelt og har i en årrekke vært overlege ved Haukeland universitetssykehus der han har ledet nese / bihule kirurgisk seksjon. Han har i flere år også sittet i styret og har også ledet Norsk Forening for Otorhinolaryngologi og Hode Hals kirurgi. Han har siden 2016 hatt et professorat ved Universitet i Bergen og han har i en årrekke vært faglig leder av Nasjonal Kompetansetjeneste for vestibulære sykdommer. Han har en svært omfattende internasjonal publikasjonsliste av artikler og underviser leger i Norge og i utlandet. Han sitter i styret til Praktiserende legers forening som er en yrkesforening under Den norske legeforening.

Dr. Nordahl har også generell kirurgisk erfaring og han er ansvarlig for vår endoskopisk bihulekirurgi, nesekirurgi, kirurgi med ballongdilatasjoner, men utfører også en rekke andre kirurgiske og laser prosedyrer innenfor øre-nese-hals-feltet. Han er medisinsk ansvarlig overlege ved Privathospitalet Fana Medisinske Senter. Han er medlem av Den norske legeforening og Norsk forening for Otorhinolaryngologi & hode hals kirurgi.

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1985)

Stein Helge Glad Nordahl er øre-nese-hals-lege i Bergen

Siste vurderinger av Stein Helge Glad Nordahl

Fantastisk dyktig lege

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Jeg opererte nese/bihuler hos Stein H. G. Nordahl i starten av september 2022, og fikk utrolig god oppfølging og behandling. Jeg var i utgangspunktet veldig engstelig for å utføre operasjonen i lokalbedøvelse, men Stein Helge behandlet meg med respekt, tydelighet og profesjonalitet, alt som bidro til at det hele gikk veldig bra. Han fremstår som svært faglig dyktig, seriøst, kompetent og løsningsorientert. Ikke minst utviste han en utrolig service i etterkant av operasjonen. Anbefales!

Veldig fornøyd med behandling!

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Faglig dyktig lege som virkelig bryr seg om å finne rett diagnose og hvordan han kan hjelpe pasienten. Grundig undersøkelse og behandling, samt gode, medisinske råd og veiledning for videre oppfølging. Kjente meg trygg og svært godt ivaretatt. Takk.

Dyktig og trygg ØNH lege.

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Jeg har operert bihulene samt igangsatt behandling med allergivaksinasjon hos Dr. Nordahl. Jeg er svært fornøyd med resultatet etter bihuleoperasjonen! Operasjonen var uten komplikasjoner og jeg fikk god oppfølging av Dr. Nordahl både før og etter operasjonen. Er i gang med allergivaksinasjon - er også svært fornøyd med oppfølgingen jeg har fått.

Integritet og kunnskapsrik

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Skulle få vurdering for klipping av tungebånd av baby.
Nordahl betrygget oss med at han klipper kun hvis han ser det hensiktsmessig, og at barnet ikke får vondt. Videre fikk vi god info om selve klipp og etterbehandling.
Endte opp med klippe baby etter å ha gått gjennom en lang sjekkliste, og det var unnagjort på under 1 min.

Veldig fornøyde!

Dyktig og gir god informasjon

Klinikk: Privathospitalet Fana Medisinske Senter Skrevet

Vi fikk time en uke etter jeg sendte inn mail. Datteren min på 4 uker slet mye med stramt tungebånd som hadde grodd igjen etter først å blitt klipt på barsel.
Fikk god informasjon om tøye program og hva vi kunne forvente videre. Det var ikke en selvfølge at tungebåndet skulle bli klipt, men når han fikk vite symptomene våre og fikk undersøkt tungebåndet så syns han at det burde bli klipt. Helt enorm forskjell etter klippet. Følte han var veldig empatisk og betryggende. Hvis det ikke var for Nordahl så hadde vi nok ikke klart ammingen og jenta mi måtte gått med mange plager. Godt med leger som han når det offentlig tilbudet svikter.