Sten Ræder

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (2004)

Lavista Bjørkelangen Telefonnummer63 85 43 5063 85 43 ...
Rådhusveien 2A 1940 Bjørkelangen
Lavista Lillestrøm Telefonnummer63 89 05 9063 89 05 ...
Dampsagveien 4, Romerike Helsebygg 2000 Lillestrøm
Sten Ræder er øyelege i Aurskog-Høland, Lillestrøm, Oslo og Bergen

Siste vurderinger av Sten Ræder

Tillitsvekkende og handlekraftig

Klinikk: Tørreøyneklinikken Skrevet

Etter å ha vært hos flere øyeleger og allmennlege, blitt satt på diverse behandlinger som ikke fungerte, ble jeg heldigvis henvist til Tørreøyneklinikken og dr Ræder. Undersøkelsene var grundigere enn jeg hadde opplevet tidligere, forklaringene til meg som pasient var bedre, og dr Ræder igangsatte nye tiltak som har hatt god effekt. Svært hyggelige ansatte, og jeg føler jeg blir godt ivaretatt som pasient.
Ventetiden til å komme inn til legen er ofte veldig lang, men når jeg endelig kommer inn, er konsultasjonen meget bra.

Kompetanse, rett behandling og beste veiledning.

Klinikk: Tørreøyneklinikken Skrevet

Sten Ræder har vært mine øynes redning gjennom mange år. Jeg er han evig takknemlig for den hjelpa jeg har fått.
Han besitter en kompetanse jeg ble anbefalt av min optiker og som virkelig har hjulpet meg. Kjenner meg ivaretatt og trygg.
Viktig å bli fulgt opp av kompetanse som ser utvikling og som vet å gjøre rette tiltak og som veileder på en forståelig måte. Øyehelse er viktig.

Meget god behandling

Klinikk: Tørreøyneklinikken Skrevet

Etter mange, mange år med mye smerte i øynene og en øyelege som bare ba meg kjøpe øyedråper uten at det hjalp, leste jeg i bladet: Alt om Syn om tørre øyne. Personen beskrev de samme symptomer som jeg hadde. Jeg tok kontakt med Tørreøyneklinikken med en gang og fikk time hos dr Ræder. Da hadde jeg også fått sår på hornhinnen.
Varmebehandling, øyedråper, salve og god oppfølging av dr Ræder har gitt meg et nytt "syn" på tilværelsen. Ved å starte med skleralinser ble livskvaliteten og hverdagen ennå bedre.
Dr Ræder er rolig, behagelig og forklarende.
Dr Ræder og klinikken anbefales sterkt.

Meget god behandling

Klinikk: Tørreøyneklinikken Skrevet

Sten Ræder fremstår med stor faglig kompetanse og har god formidlingsevne. Dette føles betryggende og medfører at jeg som pasient forstår sykdommen og skjønner viktigheten av riktig behandling.
Hele klinikken har en rolig og hyggelig atmosfære fra man kommer inn til man går igjen.

Topp ekspertise

Klinikk: Tørreøyneklinikken Skrevet

Etter å ha vært hos to andre klinikker, fikk jeg riktig diagnose og behandling hos Dr Ræder. Resultatet ble tilfredsstillende og jeg anser meg som ferdig utredet og behandlet. Vil beskrive Ræder som en lege med god faglig innsikt. Og som innehar den rette kombinasjonen mellom å være forsker og kliniker.