Sten Ræder

Sten Ræder er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Sten Ræder

Dyktig og profesjonell

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Har slitt med øynene en stund og dro derfor til dr. Ræder. Han var veldig lett å snakke med og tålmodig. Han var veldig dyktig og tok en grundig undersøkelse og fant årsaken til problemene. Anbefales på det sterkeste.

Reddet synet mitt

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Etter en 5 dagers innleggelse på Ullevål for tørre øyne komplikasjoner, keratitt og etterfølgende ikke bakteriell infeksjon i begge øyne fant jeg Øyehelse klinikken og Dr. Sten Ræder. Et lykketreff etter å ha forsøkt andre øyeleger uten effektiv kur. I løpet av 18 mndr, med tette oppfølginger og medisinering med Xiidra var infeksjonen drevet tilbake. Ræder fant nye smøremidler og fremgangs-måter hele tiden, skaffet meg sklerale linser (værskefylte hardplastlinser med korreksjon) samt drypping med Thealoz Duo på dagen, og Thealoz Gel om natten sammen med serum drypp. Jeg har nå fått synet tilbake og fungerer 100% med lange arbeidsdager, sport, reiser og fritidssysler. Jeg merker ikke at jeg har linsene på i 16-18 timer, og går nå til kontroll 2-3 ggr/år.
Jeg er mektig imponert over Ræders kompetanse, netteverk i unn og utland, hans kunnskaper om forskningsfronten og erfaringer med min type lidelse fra de fremste øyehelsemiljøene i inn og utland, og hva han utrettet med mine øyne. Han reddet mitt syn.

Kunnskapsrik og empatisk

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Jeg er veldig takknemlig for at Ræder tok seg tid til å sette seg inn i min øyesykdom og finne diagnosen. Etter flere år med smerter, dårligere og dårligere syn, desperasjon, flere konsultasjoner med andre øyeleger som ikke fant ut noe og ting ble bare verre, så fant jeg Ræder tilfeldig ved søk på nettet. Da jeg kom til han, forsto han min situasjon og hadde stor kunnskap om øyesykdommer og satte i gang behandling straks. Jeg er så takknemlig for den hjelpen han har gitt meg, og at jeg har fått et bedre liv med bedre syn.
Tusen takk, Sten!!

Proffesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Sten Ræder har nå i flere år gitt meg en meget profesjonell behandling, samt gode råd og god oppfølging. Han har gjort at mine tidligere store plager med tørre øyne er kraftig redusert. Jeg har fått en mye bedre livskvalitet og er evig takknemlig for denne hjelp og for at øyespesialister i Tromsø tipset meg om Sten Ræder.

Kunnskapsrike helter

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Er evig takknemlig for at jeg fant øyehelseklinikken for snart to år siden. Etter lange dager med uvitenhet om at jeg hadde ett stort tilfelle av tørre-øyne, og utallige mange besøk hos øyeleger, leger, optikere så møtte jeg en fantastisk og imøtekommende dame på "Ditt apotek, medicus plesner" Som anbefalte meg denne helten (Sten Ræder), og klinikken. jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om det ikke fantes en slik klinikk i Norge. Sten Ræder, du er en alfa i ditt område og vi trenger mere mennesker & personligheter som deg
Takk.