Sten Ræder

Øyehelseklinikken

Øyesykdommer

2004

Øyehelseklinikken Telefonnummer22 44 44 4022 44 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ole Vigs gate 32E 0366 Oslo
Sten Ræder er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Sten Ræder

Trygg og god behandling

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

For en som har slitt med tørre øyne i årevis uten noen større interesse fra legehold, var det fantastisk å komme til øyelege Sten Ræder og Tørreøyneklinikken for 6 år siden. Her var det endelig forståelse og hjelp å få. Nå går jeg til årlig kontroll og føler meg trygg, godt ivaretatt og sikker på at jeg til enhver tid får den mest effektive behandlingen for mine øyne.

Veldig imponert

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Jeg har lenge slitt med tørre øyne og dårlig tåreproduksjon, og har strevd lenge med å få god hjelp i det offentlige.
Jeg er meget imponert over den raske og bra hjelpen jeg har fått hos Dr. Ræder på Øyehelseklinikken. Han tar seg god tid og er svært nøye med å undersøke øynene, og forklarer på en god og forståelig måte.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Føler meg godt ivaretatt og blir forklart om
tilstanden på øynene på en god og forståelig måte.
Klinikken ligger også lett tilgjengelig for offentlig kommunikasjon.

Kunnskap - Forståelse - Respekt

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Har gjennom flere år regelmessig benyttet meg av den kompetanse som Sten Ræder besitter. Det er et før og et etter at jeg begynte hos han. Her har jeg fått den beste hjelp og oppfølging.
Jeg ble i sin tid henvist hit av min dyktige optiker, og er henne evig takknemlig.
Den medisinskfaglige kunnskap; Opplevelsen av at det nyeste innen forskning på øye blir implementert i behandlingen.
For meg er det viktig å vite at jeg er velkommen til å kontakte Ræder om noe uforutsett skulle oppstå. En trygghet i en hverdag med tørre øyne. En lege på tilbudssiden som er der for meg.
Det må også nevnes at klinikken er lett tilgjengelig med universal utforming og nærhet til kommunikasjon.
Det er kvalitet over stedet.

Godt ivaretatt på Øyehelseklinikken

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Jeg har vært pasient ved klinikken noen år, siden jeg fikk påvist Tørreøyne. Har fått god hjelp, og oppfølging av Sten Ræder hele veien. Går også til kontroll 2 ganger i året. Her er det god kunnskap om Tørreøyne, og føler meg veldig trygg her. Gode forklaringer på hva talgkjertelsvikt er, og hvilken behandling som er viktig å gjøre selv, for å oppnå best mulig resultat. I mitt tilfelle holdes det stabilt.