Sten Ræder

Sten Ræder er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Sten Ræder

Kunnskapsrik og empatisk

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Jeg er veldig takknemlig for at Ræder tok seg tid til å sette seg inn i min øyesykdom og finne diagnosen. Etter flere år med smerter, dårligere og dårligere syn, desperasjon, flere konsultasjoner med andre øyeleger som ikke fant ut noe og ting ble bare verre, så fant jeg Ræder tilfeldig ved søk på nettet. Da jeg kom til han, forsto han min situasjon og hadde stor kunnskap om øyesykdommer og satte i gang behandling straks. Jeg er så takknemlig for den hjelpen han har gitt meg, og at jeg har fått et bedre liv med bedre syn.
Tusen takk, Sten!!

Proffesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Sten Ræder har nå i flere år gitt meg en meget profesjonell behandling, samt gode råd og god oppfølging. Han har gjort at mine tidligere store plager med tørre øyne er kraftig redusert. Jeg har fått en mye bedre livskvalitet og er evig takknemlig for denne hjelp og for at øyespesialister i Tromsø tipset meg om Sten Ræder.

Kunnskapsrike helter

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Er evig takknemlig for at jeg fant øyehelseklinikken for snart to år siden. Etter lange dager med uvitenhet om at jeg hadde ett stort tilfelle av tørre-øyne, og utallige mange besøk hos øyeleger, leger, optikere så møtte jeg en fantastisk og imøtekommende dame på "Ditt apotek, medicus plesner" Som anbefalte meg denne helten (Sten Ræder), og klinikken. jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om det ikke fantes en slik klinikk i Norge. Sten Ræder, du er en alfa i ditt område og vi trenger mere mennesker & personligheter som deg
Takk.

Trygg og god behandling

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

For en som har slitt med tørre øyne i årevis uten noen større interesse fra legehold, var det fantastisk å komme til øyelege Sten Ræder og Tørreøyneklinikken for 6 år siden. Her var det endelig forståelse og hjelp å få. Nå går jeg til årlig kontroll og føler meg trygg, godt ivaretatt og sikker på at jeg til enhver tid får den mest effektive behandlingen for mine øyne.

Veldig imponert

Klinikk: Øyehelseklinikken Skrevet

Jeg har lenge slitt med tørre øyne og dårlig tåreproduksjon, og har strevd lenge med å få god hjelp i det offentlige.
Jeg er meget imponert over den raske og bra hjelpen jeg har fått hos Dr. Ræder på Øyehelseklinikken. Han tar seg god tid og er svært nøye med å undersøke øynene, og forklarer på en god og forståelig måte.