Bestill time

Hudlege

Bestill time

Konsultasjon hudlege
Pris: 1590 kr

Førstegangskonsultasjon hos spesialist i hudsykdommer.
Innebærer vurdering av hudtilstand og type behandling. Ved vurderingen vil du få forespeilet valg av behandling, pris og ved behov for videre oppfølging av tilstanden din vil du få tilbudt en ny time/ kontrolltime. Tillegg for enkelte behandlinger, se egen prisliste.

I dag 25. mai I morgen 26. mai Man 27. mai Tir 28. mai Ons 29. mai

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Panagiota Mantaka

Proaktiv, konkret og profesjonell

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Legen er alltid imøtekommende og proaktiv . Det er hyggelig å være der og hun er flin til å følge opp pasientene sine.

Grundig, hyggelig og tillitsvekkende.

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Legen er hyggelig, gjorde grundige undersøkelser og forklarte på en pedagogisk grei måte slik at jeg forstod sammenhengen.
Det viktigste var allikevel den faglige trygghet hun gav, - og hvordan hun fulgte meg opp med skriftlig informasjon og ny oppfølgingstime

Bortkastet tid og penger

Klinikk: Derma Hudlegesenter AS Skrevet

Jeg opplevde Panagiota Mantaka som en kunnskapsrik lege, men med svært dårlig kommunikasjonsevner og holdninger.

Et av Mantaka´ store problemer var lytting til pasienten. Jeg forsøkte å gi informasjon om hva som feilet meg, slik at legen kunne få en oversikt over sykdomsbildet mitt. Jeg opplevde at Mantaka ble irritabel når jeg snakket.

Følte jeg fikk svært lite konkret informasjon om hva som egentlig feiler meg, til tross for at jeg etterlyste nettopp dette. Når jeg stilte oppfølgingspørsmål til vurderingen hennes ble hun snurt og tok det personlig som om jeg stilte spørsmål til henne som lege. Hun skrev ut resepter mens hun mumlet hva jeg trengte, uten en ordentlig forklaring på hvorfor hun ga nettopp disse reseptene. Da jeg på slutten sa at jeg hadde noen spørsmål, fikk jeg til svar. "Det har vi ikke tid til nå, jeg venter på neste pasient".

Jeg har ventet en god stund på denne legetimen og hadde sett frem til mer konkrete svar. Ble svært skuffet og sitter igjen med akkurat de samme reseptene som jeg fikk fra fastlegen min.

Svært unødvendig besøk.