Bestill time

Hudlege

Bestill time

Konsultasjon hudlege
Pris: 1590 kr

Førstegangskonsultasjon hos spesialist i hudsykdommer.
Innebærer vurdering av hudtilstand og type behandling. Ved vurderingen vil du få forespeilet valg av behandling, pris og ved behov for videre oppfølging av tilstanden din vil du få tilbudt en ny time/ kontrolltime. Tillegg for enkelte behandlinger, se egen prisliste.

I dag 26. apr I morgen 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr Tir 30. apr

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Panagiota Mantaka

Profesjonel

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Takk til Dr. Mantaka for en meget profesjonell behandling av mitt barnebarn som hadde store problemer med mye kviser og arr i ansiktet. I over et halvt år har hun fulgt ham opp med medisinsk behandling og beroliget ham med at han ville bli helt fin. Behandlingen er nå over og mitt barnebarn er lykkelig over at huden er blitt normal.

Fantastisk lege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg har arbeidet med leger og har vært gjennom flere ulike behandlinger hos leger. Har sjeldent møtt et menneske / lege som bryr seg så mye om pasienten sin. Hun har en kunnskap som færreste hudleger har og vil si at jeg følte meg gjennom hele behandlingen ekstremt godt tatt imot. Hun ser problemet med en gang og gir riktig behandling. Huden min stråler etter behandling.

Ingen kommunikasjon mulig ved besøket

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Hun ville ikke lytte og hadde et aggressivt blikk når jeg ville si noe. Jeg vil aldri ha kontakt igjen.

Utdatert kunnskap og dårlig kommunikasjon

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Mantaka gjennomførte en behandling på meg som jeg senere (av en lege jeg gikk til for en second opinion da jeg var redd for at jeg skulle få store arr av behandlingen hun gjennomførte) har blitt fortalt at ikke brukes lenger da det nå finnes mye bedre alternativet. Utrolig dårlig gjort/grådig å gjennomføre en ‘gammel’ behandling som gir sår og arr - og ikke er effektiv - bare fordi hun ikke har nyere utstyr. Hun burde informert meg om at det finnes bedre løsninger og sendt meg til en kollega med riktig utstyr. Generelt sett var kommunikasjonen utfordrende - jeg satt med en opplevelse av at hun ikke forsto hva jeg sa. Som jeg ser noen andre har skrevet - jeg fatter ikke hvordan hun har fått såpass gode tilbakemeldinger her på leselisten.

She wanted me to leave faster

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Unfortunately, Mrs. Patty Mantaka would not let me say anything, she saw my skin and was not interested in what I had to say. I had the impression that she wanted me to leave the room as soon as possible. She tried to be nice but that is not the point here, as a result she prescribed me an antibiotic which increased my egzema and I had many side effects. She found out about the egzema when I was already standing in my jacket because that was the only time I managed to say anything to her. This was the last visit to this centre.