Bestill time

Hudlege

Bestill time

Konsultasjon hudlege
Pris: 1590 kr

Førstegangskonsultasjon hos spesialist i hudsykdommer.
Innebærer vurdering av hudtilstand og type behandling. Ved vurderingen vil du få forespeilet valg av behandling, pris og ved behov for videre oppfølging av tilstanden din vil du få tilbudt en ny time/ kontrolltime. Tillegg for enkelte behandlinger, se egen prisliste.

I dag 29. mar Lør 30. mar Søn 31. mar Man 1. apr Tir 2. apr

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Panagiota Mantaka

Kompetent hudlege

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Hudlegen fjernet en talgkul på ryggen. Hun visste umiddelbart hva som burde gjøres og hvordan. Smertefri og profesjonell operasjon. Fikk fullgod informasjon om hva som skulle gjøres etterpå, sårbehandling etc. Meget godt fornøyd

Dyktig, effektiv og hyggelig.

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen begge gangene jeg har vært hos Patty Mandaka. Legen er dyktig, effektiv og hyggelig. Man føler seg godt ivaretatt og trygg. Hun gir gode forklaringer og gjør det lett å forstå.
Stor fordel med kort ventetid. Har fått time samme dag eller etter to dager. Anbefales!

Anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Uten tvil den beste opplevelsen jeg noen gang har hatt hos en lege. Patti fremstår som trygg og utrolig kunnskapsrik. I tillegg er hun blid, humørfylt og utstråler en unik varme. Hun tar seg tid og virker genuint interessert. Jeg kommer til å anbefale henne til alle jeg kjenner!

Kunnskapsrik og rask

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Jeg valgte panagiota som min hudlege pga alle de positive anmeldelsene her og jeg ble ikke skuffet! Hun er kjempe flink og forklarer alt til deg. Hun kom med løsning med en gang Hun så huden min, jeg er kjempe fornøyd. Jeg synes at det er verdt pengene. Anbefaler henne på det sterkeste:)

P. Mantaka

Klinikk: Oslo City Legesenter AS Skrevet

Hudlege med stor karisma 😀. Dyktig og «så» meg, interessert i å hjelpe med en gang . Faglig dyktig . Her kommer jeg igjen !