Nahid Heydarpanah

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Bærum Gynekolog Telefonnummer67 48 50 0067 48 50 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Arna Clinic Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Nahid Heydarpanah er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Nahid Heydarpanah

Trygg og engasjert gynekolog!

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Jeg dro til Dr. Nahid etter flere år med angst for å oppsøke gynekologer. Jeg har lenge vært plaget med en stor cyste i de ytre kjønnsleppene som følge av komplikasjon relatert til kjønnslemstelse. Dette har plaget meg psykisk og fått meg til å føle meg unormal nedentil.

Dr. Nahid var veldig empatisk og fikk meg til å føle meg godt ivaretatt under undersøkelsen. Hun tok nødvendige blodprøver og var ærlig med meg om at hun ikke hadde vært gjennom dette før. Hun henviste meg videre til vurdering og operasjon på sykehus.

Jeg har nå fått fjernet cysten og fått tilbake selvtilliten. Endelig kan jeg si at jeg ser «normal» ut nedentil. Jeg er evig takknemlig for at jeg oppsøkte henne og anbefaler henne på det sterkeste!

Jeg kommer definitivt tilbake!

Trygg og god gynekolog

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Nahid er en dyktig, varm og engasjert gynekolog. Man gruer seg aldri til undersøkelsen. Den utføres på en fin og skånsom måte. Du føler deg ivaretatt og trygg. Lokalene er fine og innbydende. Jeg anbefaler henne på det sterkeste og har anbefalt henne til flere. Alle har vært fornøyde. Jeg har hatt henne som min faste gynekolog i 7år. Hun er den beste! Ingen tvil!

Dyktig og trygg

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Jeg er nok ikke den eneste som misliker å gå til gynekologen, men etter at jeg byttet til Nahid gruer jeg meg ikke like mye lenger.

Very satisfied patient

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

I've visited few times Dr. Nahid Heydarpanah and am very pleased and satisfied with every visit. She gives me professional advice and listen to me what my needs are. I would recommend her to every woman who needs a check up and when they are pregnant for ultra sounds.

Beste i byen

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

jeg har gått til Nahid nå i en del år, hun er dyktig, behagelig og imøtekommende med hva enn det skal være. Har anbefalt henne til flere venner, og vi er alle storfornøyde.