Nahid Heydarpanah

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Bærum Gynekolog Telefonnummer67 48 50 0067 48 50 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Arna Clinic Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Nahid Heydarpanah er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Nahid Heydarpanah

Vennlig og faglig dyktig

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Hos denne gynekologen blir man behandlet med vennlighet og respekt.

Hun er grundig og virker kunnskapsrik og faglig dyktig.

Denne gynekologen anbefales til alle som gruer seg til gynekologiske undersøkelser og alle som ønsker seg en faglig dyktig gynekolog.

Rolig, trygg og dyktig

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Dyktig lege som får deg til å slappe av. Jeg har gått jevnlig for oppfølging i flere år og blir veldig godt tatt imot og ivaretatt. Er det noe som haster, finner hun plass for ledig time og følger opp i etterkant ved behov. Har satt inn ny og byttet spiral uten smerter. Anbefales!

Trygg og behagelig

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Fra du kommer inn døra på venterommet og blir møtt med smil og respekt av resepsjonisten, til Dr Nahid henter deg, gjør undersøkelse og prater med deg, gjør at du slapper av. Dr Nahid tar seg tid, lytter, kommer med gode råd og forteller underveis hva hun gjør. Jeg opplever henne meget faglig dyktig, og hun viser både omsorg og respekt. Jeg er utrolig fornøyd med å gå til henne. En gynekologisk undersøkelse er som å gå til tannlegen, jeg gruer meg litt på forhånd. Men fra jeg kommer inn døra og til jeg går derfra igjen, har bare styrket meg på at dette var en meget behagelig opplevelse. Jeg anbefaler Dr Nahid på det sterkeste.

Varm og profesjonell

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

En hensynsfull lege som tar seg tid til å lytte, stille spørsmål, og gir utdypende svar. Uvanlig god evne til å få pasienter til å slappe av i en ukomfortabel situasjon.
Jeg har gått fast til Nahid i syv år, og har fått hjelp med plager som andre gynekologer ikke har kunnet hjelpe meg med. Anbefales på det varmeste.

Servicen på kontoret er også god, og jeg har aldri opplevd å måtte vente mer enn 5-10 minutter med å komme inn. Studentrabatt på undersøkelse er også pluss.

Involverende og nøyaktig

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Jeg har gått til Nahid i snart fire år. Alle besøkene har jeg vært der grunnet graviditet og hjelp til å bli gravid. Hun har sett at jeg har vært bekymret og hjulpet meg deretter. Ikke med lovord om at alt skal gå bra, men hvordan jeg må lære meg å slappe av og fokusere på de andre viktige tingene. For meg har dette hjulpet veldig.
Selv om jeg det gikk 1,5 år mellom et av besøkende, fikk jeg følelsen av at hun husket meg og hadde lest seg opp i min historikk så jeg slapp å fortelle alt på nytt. Veldig fornøyd og hun anbefales på det sterkeste.