Nahid Heydarpanah

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Bærum Gynekolog Telefonnummer67 48 50 0067 48 50 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Arna Clinic Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Nahid Heydarpanah er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Nahid Heydarpanah

Helt fantastisk!

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Jeg kom til Nahid første gang med litt skepsis om dette var en så bra metode som jeg hadde lest. Jeg er vant med å bli mottat useriøs av et helsevesenet hvor jeg har tatt flere operasjoner som var nødvendige, som fjerning av livmor og eggeledere.
Nå har jeg tatt 3 behandlinger og jeg kan knapt få utrykket hvor lykkelig jeg er over å ha fått underlivet mitt tilbake. All trykkende smerter er borte. Det er like stramt som om jeg var 20 og uten barn( har født 2 barn og er 44 år) utrolig at denne metoden ikke blir opplyst om i Norges land. Alle kvinner som sliter med sexlyst, løs blære, smerter , etter svangerskap , etter 30 år faktisk burde fått dette dekket av staten Norge. Jeg visste ikke hvor mye dette skulle få å si for meg før etter 1 behandling. Ikke har det noensinne vært snakket om av at vi kvinner blir «løs» i skjeden, dette tabuemnet må nå ut. Vi er tross alt i 2019!
Nahid du er fantastisk, og jeg er deg evig takknemlig !!! Jeg kommer til å følge opp behandlingen 1 gang i året❤️Tusen takk❤️

Trygg og hjertelig

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

En positiv, avslappet og trygg opplevelse. Man føler seg godt ivaretatt, sett og hørt. Undersøkelsen gjennomføres effektivt og uten unødig ubehag. Svært godt fornøyd.

Kunnskapsrik og trygg

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Hun er meget kunnskapsrik om en sykdom som veldig få leger vet noe om. Jeg tok laser for lichen sclerosus. Det har fungert veldig bra!!

Behagelig og svært profesjonell

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Nahid er meget behagelig å gå til. Hun gir alltid god informasjon og er meget profesjonell samtidig som hun har en vennlig tone:)

Endelig en som tok meg og mine plager på alvor

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

I utgangspunktet kom jeg for å bytte spiral. Under undersøkelse fortalte jeg om min langvarige "urinveisinfeksjon", som har blitt behandlet med antibiotika uten hell de siste årene, flere undersøkelser hos urolog, CT etc. Ingen har kunnet hjelpe meg, alt så bra ut og det eneste de hadde i "verktøykassa" var antibiotika..... Ikke var det UVI heller...

Heldigvis ble jeg hos dr Nahid møtt med en helt annen forståelse, hun satte meg på behandling for noe helt annet enn UVI. Og jeg har ikke hatt verken UVI eller symptomer som ligner siden, som jeg har
de siste 5/10 årene. Jeg er nå etter endt behandling fra henne HELT FIN!!! Det er nesten som å ha fått livet tilbake. Jeg føler meg også litt lurt av de andre legene jeg har oppsøkt, og jeg grøsser når jeg tenker på hvor mye antibiotika jeg har påført kroppen min.
Tusen tusen takk!!! ​Jeg er så takknemlig for hjelpen jeg har fått hos dr Nahid.