Nahid Heydarpanah

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Bærum Gynekolog Telefonnummer67 48 50 0067 48 50 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Arna Clinic Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Nahid Heydarpanah er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Nahid Heydarpanah

Kjønnskongruens, Endometriose og oppfølging av graviditet.

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Jeg har vært hos Nahid de siste 8 årene. Nahid er et varmt menneske med oppriktig forståelse. Uavhengig om at Nahid er gynekolog så er hun også et av de varmeste menneskene jeg har møtt. Hun er en spesialist og har ekspertise som stadig vekk overrasker meg. Jeg stoler hundre prosent på henne.
Jeg er 40 år, og har vært i inn og ut av ulike gynekolog-stoler pga utredningen for mye utflod, cyster, endometriose, fjerning og livmor. Det var først når jeg kom til Nahid at jeg ble tatt alvorlig.
Det er som regel ikke noen god opplevelse å gå til gynekologen, men hos Nahid så slapper jeg faktisk av i stolen. Nahid er så naturlig og har alltid behandlet meg med respekt.
Jeg har gjennomgått hormonell behandling, fjernet livmoren og endret kjønnsutrykket mitt. Nahid er så fordomsfri og har fjernet min kjønnskongruens.
Jeg og min tidligere kone fikk også hjelp til assistert befruktning. Nahid rommer mennesker, og hun er alt det man trenger når man er på sitt mest sårbare.
Jeg kan ikke anbefale Nahid nok. Vi er heldige som har en spesielt som henne i Norge.

Behagelig og omsorgsfull

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Nahid er lett tilgjengelig, fint å kunne få time raskt og også på ettermiddag / tidlig kveld.
Hun viser stor omsorg og tar seg god tid. Lytter og forklarer.

Medmenneskelig og kunnskapsrik

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Dr. Heydarpanah er trygg og varm både faglig og som menneske. Er gått hos henne i noen år til rutinemessig kontroll. Hun interesserer seg for pasienten på alle måter, og husker fra gang til gang det som ikke bare gjelder faget hennes. Helt uvanlig i dagens travle og ofte overfladiske virkelighet. Anbefales på det sterkeste.

Hyggelig og imøtekommende

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Begynte hos Nahid ved en tilfeldighet og har fortsatt siden. Hun er en behagelig og kunnskapsrik gynekolog som alltid tar seg tid til å lytte.
Enkelt å bestille time på nettet og hun har fleksible åpningtider.

Behaglig og flink

Klinikk: Bærum Gynekolog Skrevet

Er du engstelig for og gå til GU da velger du Nahied.Tryggere og behageligere lege skal du lete lenge etter.Har vært i helsevesenet i hele mitt liv og jeg har møtt mange leger.Ring og bestill time du blir gledelig overrasket.Lykke til.