Nahid Heydarpanah

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2003)

Bærum Gynekolog Telefonnummer67 48 50 0067 48 50 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Arna Clinic Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik
Nahid Heydarpanah er gynekolog i Bærum

Siste vurderinger av Nahid Heydarpanah

Fantastisk gynekolog og lege

Klinikk: Arna Clinic Skrevet

Mitt førsteinntrykk av Dr. Nahid har vært det samme på alle timene mine, en utrolig varm og kunnskapsrik gynekolog og lege. Jeg anbefaler henne til alle jeg kjenner (og ikke kjenner!).

Jeg tok celleprøve én gang i året fra jeg fylte 23.
Da jeg var 25 fikk jeg beskjed fra fastlegen min om at jeg hadde lette irritasjonsforandringer.
Da jeg var 26 hadde jeg usikre (ASC-US) forandringer, men dette ble aldri fulgt opp av fastlegen min.
Da jeg var 28 (hadde født mitt første barn) og var nettopp blitt gravid med nr to fikk jeg vite at jeg hadde høygradige celleforandringer som ble bekreftet med biopsi (etter fødselen) og fikk raskt time til konisering.

Etter å ha lest meg opp om konisering fant jeg ut at det er utrolig mange bivirkninger som det ikke snakkes høyt om. Og via et diskusjonsforum nevnte noen at det finnes gynekologer i Norge som behandler høygradige celleforandringer med en annen metode, nemlig varmebehandling. Dette er en metode som er veldig vanlig i andre land og som jeg skulle ønske flere kvinner visste om!

Jeg valgte derfor å avlyse timen jeg hadde til konisering og fikk raskt time til varmebehandling hos Dr. Nahid. Beste avgjørelsen jeg kunne gjort! Man følges opp på samme måte som etter konisering og alle celleprøvene har i ettertid vært helt normale.

Celleprøver er utrolig viktig når det kommer til å forebygge livmorhalskreft og vi trenger at dyktige gynekologer får anerkjennelse og muligheten til å hjelpe flere kvinner. Normale og lavgradige celleforandringer kan utvikle seg til høygradige (forstadier til livmorhalskreft) på veldig kort tid! #sjekkdeg

FANTASTISK

Klinikk: Arna Clinic Skrevet

En Gynokolog som virkelig er interessert i sin pasient. Hun gir en ro og trygghet og er den beste lege jeg har møtt. Meget kunnskapsrik i sitt fag.
Anbefaler henne til alle.
Fantastisk❤️

Beste gynekolog

Klinikk: Arna Clinic Skrevet

Utrolig dyktig gynekolog! Kan anbefales på det sterkeste.
Best gynekolog i Oslo/Viken område, uten tvil.

Trygg, dyktig

Klinikk: Arna Clinic Skrevet

En utrolig dyktig gynekolog. Koselig dame og man føler seg trygg når man går dit!
Kommer til å anbefale henne til mange.

Veldig forenøyd

Klinikk: Arna Clinic Skrevet

Hun hører på mine plager og undersøker grunndig. Forklarer godt hva situasjonen kan være og Hvordan kan det løses.