Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Byporten Legesenter, Medicus Oslo AS

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

2008

Byporten Legesenter Telefonnummer22 34 82 0022 34 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanetorget 6 0154 Oslo
Medicus Oslo AS Telefonnummer73 87 14 7073 87 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bogstadveien 51 0366 Oslo
Anne Ragnhild Kjus Skomedal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Behagelig og omtenksom

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Hadde en vanlig helsesjekk hos Anne Ragnhild etter en dårlig opplevelse hos en annen lege og ble tatt veldig godt i mot. Hele besøket ble så behagelig det kan bli i hyggelige lokaler og med søte ansatte. Anne Ragnhild var sympatisk, forsiktig og profesjonell. Kan varmt anbefales videre til (usikre) jenter/kvinner!

Dyktig og flink til å følge opp

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Rolig og behagelig. Flink til å lytte til deg og flink til å følge opp.
Flink til å sette av god nok tid og er grundig

Dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Jeg kom til Anne Ragnhild etter å ha opplevd å ikke bli sett eller hørt i det offentlige med behov for celleprøve. Jeg opplevde hele opplevelsen som så behagelig det kan bli, og at Anne Ragnhild lyttet, hadde tid, viste omsorg og profesjonalitet. Det er lett å ha tillit til henne, og hun sitter på haugevis med kunnskap.

I ettertid opplevde jeg service og oppfølging som upåklagelig, både fra henne og teamet deres.

Jeg har siden valgt å bruke Anne Ragnhild i forbindelse med svangerskap, og i det har hun vært uunværlig for oss.

På tross av at medicus ligger langt utenfor min daglige reiserute kommer jeg til å fortsette som pasient, og Anne Ragnhild fortjener de varmeste anbefalinger.

Anbefales !! Trygg og kunnskaprik,

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Mitt første besøk og ikke det siste. Utrolig flott lege som tar seg tid til å lytte og svare på spørsmål. En vanligvis ubehagelig undersøkelse ble positiv. Anbefales på det sterkeste.

Flink og profesjonell

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Jeg fikk veldig bra inntrykk fra henne. Hun forklarte meg alt i detalj jeg lurte om, hun er veldig engasjert i jobben sin og fikk meg til å slappe av. Veldig fornøyd :-)