Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Byporten Legesenter, Medicus Oslo AS

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Medicus Oslo AS Telefonnummer22 46 76 3022 46 76 ...
Stortingsgaten 30 0160 Oslo
Anne Ragnhild Kjus Skomedal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Trygg, sympatisk og kunnskapsrik gynekolog!

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Var hos Anne Ragnhild for gynekologisk undersøkelse med celleprøve og det var en utrolig god opplevelse. Hun var lyttende, kunnskapsrik og kom med gode råd. Hun gjorde en grundig undersøkelse og jeg kjente ikke at celleprøven ble tatt engang, hvor jeg tidligere har hatt store smerter ved samme undersøkelse. Kontoret var superfint og moderne, og damen i resepsjonen var også veldig hyggelig! Her kommer jeg gjerne tilbake :)

Behagelig og omtenksom

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Hadde en vanlig helsesjekk hos Anne Ragnhild etter en dårlig opplevelse hos en annen lege og ble tatt veldig godt i mot. Hele besøket ble så behagelig det kan bli i hyggelige lokaler og med søte ansatte. Anne Ragnhild var sympatisk, forsiktig og profesjonell. Kan varmt anbefales videre til (usikre) jenter/kvinner!

Dyktig og flink til å følge opp

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Rolig og behagelig. Flink til å lytte til deg og flink til å følge opp.
Flink til å sette av god nok tid og er grundig

Dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Jeg kom til Anne Ragnhild etter å ha opplevd å ikke bli sett eller hørt i det offentlige med behov for celleprøve. Jeg opplevde hele opplevelsen som så behagelig det kan bli, og at Anne Ragnhild lyttet, hadde tid, viste omsorg og profesjonalitet. Det er lett å ha tillit til henne, og hun sitter på haugevis med kunnskap.

I ettertid opplevde jeg service og oppfølging som upåklagelig, både fra henne og teamet deres.

Jeg har siden valgt å bruke Anne Ragnhild i forbindelse med svangerskap, og i det har hun vært uunværlig for oss.

På tross av at medicus ligger langt utenfor min daglige reiserute kommer jeg til å fortsette som pasient, og Anne Ragnhild fortjener de varmeste anbefalinger.

Anbefales !! Trygg og kunnskaprik,

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Mitt første besøk og ikke det siste. Utrolig flott lege som tar seg tid til å lytte og svare på spørsmål. En vanligvis ubehagelig undersøkelse ble positiv. Anbefales på det sterkeste.