Profilbilde

Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Profilbilde
Byporten Legesenter, Medicus Oslo AS

Hjelper til med de fleste gynekologiske problemstillinger, knyttet til både fertilitet og annet. Først utdannet som sykepleier, så gynekolog.

I spesialistutdanningen fikk jeg erfaring med de parene som sliter med å bli gravide eller som opplever gjentatte spontanaborter. Jeg kjente at det var noe jeg brant for og gjerne ville jobbe mer med.

Det er viktig for meg at pasientene opplever at de har fått god faglig behandling, men like mye at de har følt seg møtt. Jeg blir spesielt glad når pasienter som har gruet seg lenge, takker for hjelpen og sier at det ikke var så ille i det hele tatt.

Noe av det mest givende i arbeidet er å møte så mange forskjellige mennesker i forskjellige situasjoner – fra lykkelige gravide til postmenopausale damer med redsel for kreft. Jeg må hele tiden omstille meg, og gjør det jeg kan for å holde meg oppdatert på prosedyrer og fag.

Jeg tar i mot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2008)

Anne Ragnhild Kjus Skomedal er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Ragnhild Kjus Skomedal

Kjempedyktig gynekolog

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Jeg har vært på ultralyd undersøkelse hos Anne Ragnhild. Hun er veldig behaglig, rolig og ikke minst kunnskapsrik. Man føler seg veldig trygg og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!

Trygg, sympatisk og kunnskapsrik gynekolog!

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Var hos Anne Ragnhild for gynekologisk undersøkelse med celleprøve og det var en utrolig god opplevelse. Hun var lyttende, kunnskapsrik og kom med gode råd. Hun gjorde en grundig undersøkelse og jeg kjente ikke at celleprøven ble tatt engang, hvor jeg tidligere har hatt store smerter ved samme undersøkelse. Kontoret var superfint og moderne, og damen i resepsjonen var også veldig hyggelig! Her kommer jeg gjerne tilbake :)

Behagelig og omtenksom

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Hadde en vanlig helsesjekk hos Anne Ragnhild etter en dårlig opplevelse hos en annen lege og ble tatt veldig godt i mot. Hele besøket ble så behagelig det kan bli i hyggelige lokaler og med søte ansatte. Anne Ragnhild var sympatisk, forsiktig og profesjonell. Kan varmt anbefales videre til (usikre) jenter/kvinner!

Dyktig og flink til å følge opp

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Rolig og behagelig. Flink til å lytte til deg og flink til å følge opp.
Flink til å sette av god nok tid og er grundig

Dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Medicus Oslo AS Skrevet

Jeg kom til Anne Ragnhild etter å ha opplevd å ikke bli sett eller hørt i det offentlige med behov for celleprøve. Jeg opplevde hele opplevelsen som så behagelig det kan bli, og at Anne Ragnhild lyttet, hadde tid, viste omsorg og profesjonalitet. Det er lett å ha tillit til henne, og hun sitter på haugevis med kunnskap.

I ettertid opplevde jeg service og oppfølging som upåklagelig, både fra henne og teamet deres.

Jeg har siden valgt å bruke Anne Ragnhild i forbindelse med svangerskap, og i det har hun vært uunværlig for oss.

På tross av at medicus ligger langt utenfor min daglige reiserute kommer jeg til å fortsette som pasient, og Anne Ragnhild fortjener de varmeste anbefalinger.