Profilbilde av gynekolog Finn Tysland Johnsen

Finn Tysland Johnsen

Profilbilde av gynekolog Finn Tysland Johnsen
Gynekolog

Om

Finn har jobbet i Medicus siden 2014. De første årene jobbet han deltid, i tillegg til en fulltidsstilling ved Gynekologisk avdeling og Fertilitetsseksjonen ved St. Olavs Hospital.

Fra 2016 har han jobbet fulltid som gynekolog og IVF-lege ved Medicus sin klinikk i Trondheim.

Finn tar imot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2009)

Siste vurderinger av Finn Tysland Johnsen

En flink lege.

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Flink og trivelig lege. Følte meg ivaretatt fra første stund.Kan anbefales på det sterkeste. Fine og reine lokaler, har ikke noe negatift å si om plassen.Koselig kontorsøster som satt i skranken.Kommer tilbake ved senere anledning.

Forståelsesfull og hjelpsom

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Gynekolog som beviser at han har god kunnskap om det han gjør, er rolig og avslappende samt veldig hjelpsom.

Veldig flink.

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Dyktig og grundig. Lyttet til meg og brydde seg. Behagelig. Hadde anbefalinger hvis jeg fikk noen plager etterpå.

Profesjonell, trygg og forståelsesfull.

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Når fastlegen ikke gir troverdighet eller trygghet, var det fantastisk godt å få komme hit. Fikk komme inn dagen etter at jeg tok kontakt. Følte at vi fikk gode svar på det vi lurte på, av en trygg og hyggelig lege. Anbefales på det varmeste.

Den beste jeg har vært til

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Han var flink til å forklare og han snakket til meg hele tiden . Jeg sa at jeg ikke syntes om denne type undersøkelse . Han hadde sykesøster inn til seg under hele undersøkelsen . Og jeg kom inn 20 minutter før avtalt time