Profilbilde av gynekolog Finn Tysland Johnsen

Finn Tysland Johnsen

Profilbilde av gynekolog Finn Tysland Johnsen
Gynekolog

Om

Finn har jobbet i Medicus siden 2014. De første årene jobbet han deltid, i tillegg til en fulltidsstilling ved Gynekologisk avdeling og Fertilitetsseksjonen ved St. Olavs Hospital.

Fra 2016 har han jobbet fulltid som gynekolog og IVF-lege ved Medicus sin klinikk i Trondheim.

Finn tar imot pasienter uten henvisning.

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2009)

Siste vurderinger av Finn Tysland Johnsen

Veldig fornøyd.

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

En lege som virkelig tok seg tid til og høre på meg og mine spørsmål,som fant frem plangsje, tegnet og forklarte. Hadde med meg noen utklipp fra ukeblad som jeg ville ha svar på, som han viste interesse for, slik at jeg fikk svar på det jeg hadde på hjertet.
Følte meg veldig godt ivaretatt av en lege som lyttet og gav svar.

Trygg og sikker

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Dyktig lege som utførte ultralyd med ro og god forklaring underveis. Tar seg tid og er flink å forklare. Dyktig i sitt fag. En behagelig persontype - høyt verdsatt når en skal til gynekolog!

Ble veldig godt ivaretatt!

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Har vært hos Finn for ultralyd to ganger, og er meget fornøyd. Han er profesjonell, rolig og tar seg tid. Følte meg veldig trygg, og fikk svar på alt jeg lurte. Kan absolutt anbefales!

Hyggelig, lyttende og kunnskapsrik

Klinikk: Medicus Trondheim AS Skrevet

Var på prevensjonsveiledning hos Finn Tysland Johnsen, etter at jeg ikke hadde fått tilstrekkelig hjelp fra fastlegen min. Johnsen var både flink til å lytte, og til å svare på spørsmålene jeg hadde. På bakgrunn av hans kunnskap og mine ønsker, ga han meg helt klare råd. Jeg følte meg svært godt ivaretatt. Anbefaler ham på det sterkeste!