Mads Istre

Digilege.no

2014

Digilege.no Telefonnummer919 03 233919 03 2 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Denne klinikken tilbyr konsultasjoner over video for pasienter i hele Norge, samt blodprøvetaking i Oslo, Bergen og Sandefjord.

Siste vurderinger av Mads Istre

Knall flink

Klinikk: Digilege.no Skrevet

Flink og dyktig lege med kompetanse.. Men litt slitsomt nå kamera på mobilen min ikke ville funke til slutt, da var det knall bra at du kunne chaten med legen:)

Kunnskapsrik

Klinikk: Digilege.no Skrevet

Vennlig og kunnskapsrik lege som var behagelig og enkelt å kommunisere med. Var faglig oppdatert og trygg.

Profesjonell og trygg

Klinikk: Digilege.no Skrevet

Digilege.no virker etter mitt møte med Mads Istre som en gjennomført profesjonell tjeneste. Legetime pr. video gjør at en slipper reisetiden til fastlege, og bestilling av time pr nett er enkel og oversiktelig uten telefonkø.

Timen startet til avtalt tid. Mads Istre lyttet til problemet og fremsto som både kunnskapsrik og forståelsesfull når han stilte spørsmål for å avgjøre behandlingsform og gi mer informasjon om sykdommen.

Kan anbefale Digilege.no.

Imøtekommende

Klinikk: Digilege.no Skrevet

Valgte time på nett for å få svar på et par spørsmål før vi skulle reise.
Prosessen var enkel, ryddig , rask punktlig.
Føltes trygt å få med. hjelp på den måten.
Anbefales.

Trygg

Klinikk: Digilege.no Skrevet

Eg vart veldig godt mottatt. Han lytta og var veldig behagelig å snakke med. Då han ikkje kunne svare på stående fot, sa han at han skulle undersøke det og ringe tilbake innen ein halv time, og det gjorde han