Martin Enger

Hudlege
42 år

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2009)

Oslo Hudlegesenter Telefonnummer22 03 21 0022 03 21 ...
Wergelandsveien 1-3 0167 Oslo
Martin Enger er hudlege i Asker og Oslo

Siste vurderinger av Martin Enger

Verdens beste lege

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Martin er en flott mann som bryr seg! Han hører på problemene dine og han kommer med masse ideer og lar deg bestemme hva som virker best for deg. Det var en gang han var på ferie, i sommerferien og jeg trengte hjelp. Han tok seg tid, og gjorde alt han kunne for å hjelpe, selvom han var på ferie. Han er morsom og snill. Veldig dyktig og flink til kommunikasjon. Anbefaler på det høyeste!! Reddet huden min! Hadde masse akne men nå er huden min så glatt at man skulle trodd jeg aldri har hatt en eneste kvise, veldig imponerende!

Behagelig tillitsvekkende og flink

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Jeg har vært hos Martin flere ganger, han er empatisk, dyktig og engasjert! Jeg kan henvise folk til han og føle meg trygg på at han tar godt vare på dem.
Anbefales

Total

Klinikk: Asker Hudlegekontor Skrevet

Profesjonell, menneskelig, effektiv og imøtegående, uten å tappe fokus. Rekommanderes på det sterkeste. Utover det er det flotte lokaler, uten å signalisere sykdom.

Helt vidunderlig

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Ekstremt dyktig hudlege. Han lytter og forstår, kommer med mange løsninger og inkluderer meg i valg av behandling. Anbefales sterkt!

Utrolig dyktig lege

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Dr. Enger tok en konsultasjon på kveldstid med meg, han tok seg god tid, virket interessert og lyttet til alt jeg hadde å si.

Dette er en lege som bryr seg, anbefales på det varmeste. Tror ikke det er tilfeldig at han har fått så gode vurderinger på Legelisten.

Billig tjeneste, spesielt mtp. at det var utenfor normal arbeidstid.