Martin Enger

Hudlege
42 år

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (2009)

Oslo Hudlegesenter Telefonnummer22 03 21 0022 03 21 ...
Wergelandsveien 1-3 0167 Oslo
Martin Enger er hudlege i Asker og Oslo

Siste vurderinger av Martin Enger

Dyktig og fantastisk lege

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Veldig empatisk og dyktig. Lytter og ta seg god tid med pasient. Forklarer diagnosen på den ekle måte. Anbefaler på det sterkeste

Presis, kunnskapsrik og hyggelig lege

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Martin var ikke for sen til avtalen. Han lyttet til mine utfordringer og utførte en visuell titt før han konkluderte.
Tror denne hudlidelser var en enkel sak å finne ut av. Hadde googlet meg frem til samme svar selv.
Han skrev ut resepter også håper jeg at det virker. Forklarte også hvorfor han skrev ut hva og ringte til Apotek for å høre om varene var på lager.
Uansett mitt førsteinntrykk av Martin Enger var 100% positivt. Kan anbefales. Bestilte time på nett - der finnes en grei oversikt over ledige timer. De tar i mot relativt fort.

Den beste av de beste

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Utrolig faglig dyktig lege som også lytter til pasienten og har stor menneskekunnskap - den beste jeg har vært hos noen gang (og jeg har vært hos en del, både private og offentlige). Jeg har vært hos Martin Enger for flere ulike problem, og jeg føler at jeg alltid har fått god hjelp og veiledning. Han tar også oppfølgende telefonsamtaler uten ekstra kostnader og bryr seg virkelig om sine pasienter.

Effektiv og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Veldig fornøyd med timen hos Martin. Rask og effektiv behandling av en lege som var genuint interessert i problemet mitt og som utførte behandlingen i løpet av en halvtime. Fikk også tid til en hyggelig bilprat. Anbefales på det varmeste 😊

Veldig fornøyd

Klinikk: Oslo Hudlegesenter Skrevet

Her er du i gode hender. Lege som er genuint opptatt av å hjelpe. Fikk raskt time. Startet behandling raskt og følges opp videre. Anbefales. Jeg kommer til å gå til Martin ved Oslo hudlegesenter om jeg skulle ha behov for hudlege igjen.