Tor Paaske Utheim

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (2003)

Lavista Bjørkelangen Telefonnummer63 85 43 5063 85 43 ...
Rådhusveien 2A 1940 Bjørkelangen
Lavista Lillestrøm Telefonnummer63 89 05 9063 89 05 ...
Dampsagveien 4, Romerike Helsebygg 2000 Lillestrøm
Tor Paaske Utheim er øyelege i Aurskog-Høland, Lillestrøm, Oslo og Bergen

Siste vurderinger av Tor Paaske Utheim

Reddet synet mitt

Klinikk: Tørreøyneklinikken Skrevet

Ble anbefalt Tørreøyneklinikken fra Svensk legemiddelprodusent i 2017, og har vært fast kunde der siden. Kom dit etter keratittbehandling på Ullevål øyeavdeling . Kan ikke fullrose klinikken nok med Dr, Tor Paaske Utheim som særdeles hyggelige, dyktige og effektive. De reddet synet mitt med sin etterbehandling av keratitten og prosedyrene for å unngå videre problemer. Svært bra.

Hyggelig personale, god hygiene og effektiv behandling.

Klinikk: Øyehelseklinikken Oslo Skrevet

Alle ansatte er hyggelige og hensynsfulle, de prøver å møte dine behov og forstår at du kan ha uforutsette hendelser. Lokalene er fine og rene, hygienen under behandlingene føles å være av god kvalitet og nær T-banen. For meg hadde behandlingen veldig raskt effekt etter at den startet og i dag har jeg ingen problemer overhodet.

Alt føles profesjonelt, det eneste jeg kan tenke på som ville ta en stjerne ned er at telefontidene er ganske korte i tilfeller der du kanskje lurer på noe.

Siden jeg fikk hele behandlingen gjennom forsikringen kan jeg ikke kommentere priser, men jeg trengte aldri å tenke på noe slikt da alt ble håndtert mellom klinikken og forsikringsselskapet.

Svært bra.

Klinikk: Tørreøyneklinikken Skrevet

Meget virksom behandling totalt. Svært fornøyd med lysbehandlingene som jeg trengte kombinert med medikamenter. I dag har jeg ingen tegn til betennelse på hverken høyre eller venstre øye.

Overbevisende, dedikert kunnskapsrikt

Klinikk: Tørreøyneklinikken Skrevet

Møtte dream team igår: den unge lovende, nyklekkede legen Ole Kristian Reiten i team med den erfarne kvalitetsutviklende professor Tor Utheim! For en fryd for mine øyne og bli møtt med så mye erfaring og interesse - mine tørre øyne blir fokusert med kunnskap fra verdenstoppen av den forskning som finnes. Og nå skal behagelige tilstedeværende omsorgsfulle Ole Kristian utforske videre med Tor som veileder - framtiden er sikret for oss med tørre øyne plager! Takk for at dere finnes 👁🙏👁

Faglig sterk, godt humør, lett å snakke med og hyggelig

Klinikk: Tørreøyneklinikken Skrevet

Instituttet er imøtekommende allerede ved telefonbestilling. Forundersøkelse ved Ole Kristian Reiten ble gjennomført på en særdeles profesjonell og ivaretakende måte. Hovedundersøkelsen hos professor Tor Paaske Uthiem var på samme måte, faglig trygg, munter og hyggelig. Jeg er frem til videre behandling på klinikken.