Jonas Koch

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Jonas Koch

Dyktig gastroenterolog

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg vil aldri gå til en annen enn Jonas for mageutfordringene mine. Jonas er svært god på kommunikasjon. Han forklarer nøye, er grundig, hensynsfull, empatisk og skånsom. I tillegg til å være veldig dyktig i faget sitt, har Jonas en spesiell evne til å se pasientene sine, som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt. Hvis du er nervøs for gastroskopi så anbefaler jeg på det varmeste å gå til Jonas.

Trygg, rolig, kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg følte meg helt trygg. Han forklarte nøyaktig hva han skulle gjøre, og han besvarte alle mine spørsmål før og etter tålmodig.
Det var bare en glede å ta gastroskopi hos han. (Jeg hadde beroligende)

Visdom og kløkt

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jonas er veldig profesjonell , lytter og følge problemet helt til slutt . Skaper utrolig berolig atmosfere . Han gav meg mitt liv tilbake .Magen og tarm funka igjen Sykepleiere som var med også kjempefine . Vil absolutt anbefalle gastroenterolog Jonas Koch .

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var hos han for gastroskopi den 28/12-21. Han er veldig profesjonell, gir svar der og da på spørsmål etter undersøkelsen. Svarer helt konkret på det jeg lurer på , og er samtidig effektiv og grundig. Anbefales på det sterkeste. Jeg jobber selv i helsevesen og føler meg helt trygg på at det er en erfaren og dyktig lege.

Dyktig og empatisk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jonas er trygg, dyktig, grundig og tydelig i kommunikasjonen. Han tok meg på alvor og jeg ble lyttet til. Han kommuniserte med meg under undersøkelsen og forklarte hva han gjorde, det var beroligende. Han tok seg også god tid til å prate med meg etter undersøkelsen. Jeg opplevde at jeg ble veldig godt ivaretatt og at han var omsorgsfull.

Tidligere var jeg hos en annen gastroenterolog, ved en annen klinikk, og det var en særdeles ubehagelig opplevelse. Jeg er så glad og takknemlig for at jeg tok turen til Jonas på Volvat for en second opinion. Beste gastroskopiundersøkelsen jeg har hatt!