Martin Dudziak Sørensen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2007)

Femini Telefonnummer482 99 814482 99 8 ...
Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Martin Dudziak Sørensen er gynekolog i Ullensaker

Siste vurderinger av Martin Dudziak Sørensen

Dyktig

Klinikk: Femini Skrevet

Denne mannen er så dyktig trygg god og proff og nøyaktig.Han forklarer nøye og viser interesse og har mye erfaring. Rent og ryddig lokalet og det føles personlig og nært å komme til han som lege. Anbefales!

Fantastiske Martin

Klinikk: Femini Skrevet

Martin er en veldig rolig og trygg gynekolog, som virket genuint interessert i meg og mine problemer. Jeg har anbefalt han til alle jeg kjenner og hører om fler og fler venninner som begynner å gå der. Anbefales på det varmeste.

Helt super gynekolog!

Klinikk: Femini Skrevet

Oppfatter Martin som en veldig trygg og kunnskapsrik gynekolog. Han ga meg en helt annen trygghet enn andre gynekologer har gjort.

Kunnskapsrik og trivelig

Klinikk: Femini Skrevet

Jeg har i forbindelse med ulike undersøkelser vært hos Martin på de ulike stedene han har jobbet. Han har endelig åpnet eget! Martin har en genuin evne til å gjøre potensielt kleine situasjoner helt ufarlige, og har masse kunnskap som han gjerne deler. Han er imøtekommende, interessert, lett å snakke med og tar deg seriøst. Han har et godt humør og får meg til å føle meg helt trygg når jeg er hos han. Han er lett tilgjengelig og veldig serviceinnstilt. Jeg anbefaler Martin på det varmeste!

Meget dyktig

Klinikk: Femini Skrevet

Han var grundig gjennom undersøkelsen, og tok seg god tid. Lagde en plan, samtidig som han henviste til et annet sted. Fulgte opp på telefon i etterkant. Alt i alt en meget god opplevelse.