Peder Sandvold Olsen

Gastroenterolog og indremedisiner

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1997)

Moloklinikken Telefonnummer67 22 28 7067 22 28 ...
Oksenøyveien 10 1360 Fornebu
Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Peder Sandvold Olsen

Norges beste lege?

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

En helt utrolig flink lege og hyggelig person. Tviler på det finnes andre leger i Norge med mer kunnskap innen mage/tarm. sjeldent man treffer på en lege som tar seg like god til pasienten og er så ærlig som dr Olsen. Han er åpen og ærlig om sin kunnskap, og opptrer svært profesjonelt. Har vært på behandling hos han flere ganger, og flere samtaler over telefon. Han lytter og kommer med gode råd, men er også ærlig om det er ting han ikke vet eller utenfor sitt kunnskapsfelt, dette er sjeldent man opplever med leger og spesialister da de ofte "ror seg rundt" spørsmålet eller problemstillingen din. Har vært i kontakt med titalls leger på Aleris, Volvat, sykehus, og andre private klinikker både innenfor gastro, mitt tips- oppsøk dr Olsen om du har utfordirnger med tarm og ibs. i tillegg er Moloklikken helt fantastisk på service, og alle ansatte er hyggelig og serviceinnstilt, så har sparer man mye energi enn å forholde seg til et sykehus.

Trygg, jordnær og fremadrettet spesialist!

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Peder Sandvold Olsen er fantastisk. Her trenger man ikke å veie sine ord i frukt av å bli misforstått. Endelig en lege som kan mage og tarm og er opptatt av å tilføre pasienten et løft.
Jeg hadde min utredning her i sommer, tok gastro- og koloskopi og fekaltransplantasjon til slutt. Jeg ble i tillegg henvist til en dyktig allergolog.

Peder er svært kunnskapsrik i tillegg til at han oppdaterer seg faglig.
Han er ganske unik i sitt felt, og hans kompetanse og væremåte gir mye trygghet og verdi.

Jeg anbefaler varmt Moloklinikken og Peder Sandvold Olsen.

Ekstremt dyktig og hyggelig lege

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Utelukkende gode erfaringer med dr Olsen. Ekstremt faglig dyktig, super hyggelig og imøtekommende. Varm og forstående, og man føler seg tatt seriøst og hjulpet. Vært på Moloklinikken for FMT for Cfs/Me/IBS. Dr Olsen er uten tvil en av de mest hjelpsomme og profesjonelle legene jeg har møtt etter grundig utredning både privat og offentlig. Generelt utrolig god service fra hele teamet, både ved oppmøte og på tlf. Anbefales til alle som trenger hjelp med mage/tarm/ivs etc

Trygg, varm og faglig dyktig

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Peder er fantastisk, han ser deg og lytter til det du sier. Han tar deg seriøst. Han er ekte, hel ved. Du føler deg trygg som hans pasient. Det er en gjensidig tillit. Han er ærlig, noe jeg verdsetter høyt. Kan absolutt anbefale Peder. Tipp topp, tommel opp

Meget dyktig og hyggelig lege.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Etter nesten ett år frem og tilbake hos andre leger og «eksperter» kom jeg hit til Moloklinikken og Peder Sandvoll Olsen.
Etter både Gastroskopi og Koloskopi undersøkelse fant han årsaken til magesmertene mine.
Meget hyggelig fyr og team som hadde tid å lytte til problemene mine og ikke minst forklare ordentlig om mage/tarm funksjon etc.
Undersøkelsen foregikk uten smerter og forklaring underveis.
Kort ventetid, anbefales på det sterkeste 👍🏼