Anne Møllendal Eikland

Øyesykdommer

Autorisasjon (2002)

Anne Møllendal Eikland er øyelege i Oslo

Siste vurderinger av Anne Møllendal Eikland

Faglig dyktig sikkert, men veldig lite interessert i pasienten!

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Virker veldig lite engasjert i pasienten, følte meg som en uinteressant og overflødig pasient. Sikkert faglig dyktig, men dette blir for meg borte i totalinntrykket! For min del finner jeg en annen øyelege!

Uengasjert og nedlatende

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Legen fremstår som faglig dyktig, men jeg oppfatter henne som uengasjert og nedlatende. Jeg får heller ikke svar på spørsmål som ikke angår akkurat det man har kommet for, hun virker veldig stresset på tid.

Kommunikasjon

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Fikk en delvis tilfredstillende behandling. Legen er nok faglig dyktig i sitt fagområde men trenger å lytte mer på pasienten og gi den følelsen at man blir tatt godt være på. Samlet vurdering er at jeg kommer til å finne en annen øyenlege.

Ufin i møte med pasient

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Nedlatende og utålmodig. Følte hun var irritert over at jeg var der. Veldig rask og overflatisk sjekk, svarte kort og avvisende. Tenkte hun hadde en dårlig dag, men ser hun har fått samme tilbakemelding flere år tilbake. Om man skal jobbe med mennesker bør man ha litt kompetanse i å behandle folk på en ok måte. Dette ble 400kr bortkastede penger og tid.

Proffesjonell og faglig dyktig.

Klinikk: Bislett Øyelegesenter Skrevet

Valget falt på Dr Eikeland etter anbefaling og å sett resultater av tidligere operasjoner av tunge øyelokk.
Følte meg sett, trygg og ivaretatt før, under og nå etter operasjonen både av Dr Eikeland og andre på klinikken.
Opplever Dr Eikeland som profesjonell i arbeidet sitt, faglig dyktig og tar riktige avgjørelser, i dette tilfelle sammen med meg.

Litt vanskelig å nå klinikken på telefon, men fikk alltid fort svar på mail.