Jørn Schelin

Allmennlegespesialist

Autorisasjon (1987)

Faust medisinske senter Telefonnummer69 00 35 5069 00 35 ...
Wilbergjordet 2 1605 Fredrikstad
Jørn Schelin er allmennlegespesialist i Fredrikstad

Siste vurderinger av Jørn Schelin

Behagelig.

Klinikk: Faust medisinske senter Skrevet

Var hos gynekolog Åse Karin Rondestveit for første gang. Fantastisk behagelig dame, lett og snakke med, forklarte godt og slo av en prat om andre ting under undersøkelsen, så det var veldig lett og slappe av. Absolutt verdt pengene. Henne drar jeg til igjen.

Lydhør

Klinikk: Faust medisinske senter Skrevet

Flott kunnskapsrik lege som tar seg tid til deg. Sitter ikke ved PC når du snakker. Føler meg ivaretatt!

Endelig ble jeg hørt.

Klinikk: Faust medisinske senter Skrevet

En utrolig behagelig og kunnskapsrik lege som lytter, og virkelig viser både med ord og handling seriøsitet og omsorg. Anbefaler han på det sterkeste. Bare synd at jeg ikke fant han tidligere..

Verdens beste lege

Klinikk: Faust medisinske senter Skrevet

Da jeg kom til denne legen med mine problemer ble jeg møtt med en trygg, rolig og forståelsesfull lege. Han lyttet det til jeg hadde og si og var veldig behjelpelig. Her følte jeg meg sett og hørt som pasient. Vil absolutt anbefale denne legen, da han faktisk hjelper deg og viser forståelse. 10/10 lege!

Mer enn en lege

Klinikk: Faust medisinske senter Skrevet

Fantastisk lege og menneske, som tar deg seriøst. Tar seg alltid tid til deg, og forklarer gjerne problematikken man måtte ha med bilder og figurer. Byr på seg selv, og har god humoristisk sans. Det koster litt mer, men man får det man betaler for. Anbefales så absolutt Fantastisk.