Håvar Løseth

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (2004)

Bærum Plastikkirurgi Telefonnummer67 53 00 0067 53 00 ...
Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika
Håvar Løseth er øre-nese-hals-lege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Håvar Løseth

Faglig trygg og engasjert

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Jeg fikk raskt raskt opplevelsen av at dette er en lege som er faglig dyktig og virkelig liker det han driver med. Gjorde en neseskilleveggsoperasjon/rekonstruksjon av nese på Lovisenberg sykehus hos Dr.Løseth - og det ble helt supert! Fornøyd med hele prosessen, inf, planlegging, oppfølging og resultat - og har allerede anbefalt Dr. Løseth til flere.

Den beste og tryggeste kirurger.

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Denne legen er ikke bare en spesialist i øre, nese og hals men også en super bra kirurger som hjelper pasientene med både å bli bra innvendig og på utseendet!!!

Jeg har opplevd han som en veldig god kirurger og kan anbefale han videre.

Han tar seg tid og planlegger godt med sine pasienter det han vil gjøre, han også er veldig kunstig og dedikert spesialist som jobber for å gi en maksimalt resultat av plastisk kirurgi:)

Jeg kan ikke mere en å skryte av han.

Takket bare han kan jeg puste igjen og har fått den perfekte nese jeg alltid ønsket meg.

Faglig sterk og tillitsfull

Klinikk: Medi3 Oslo Skrevet

Dr Løseth utførte rhinoplasikk (neseoperasjon) på en særdeles trygg og profesjonell måte. Resultatet var over forventet og jeg har hatt lite plager postoperativt. Fravær av smerter eller infeksjon, ingene skjemmende arr eller bekymringer rundt inngrepet. Han brukte god tid på informasjon og dannet et realistisk bilde av inngrepet /resultatet. Dr Løseth fremstår som kunnskapsrik, medmenneskelig og dyktig kirurg jeg absolutt vil anbefale.
Klinikkens øvrige personalet var også omsorgsfulle og fokusert på mine behov.
Ringvollklinikken fremstod som renslig.